Eksos Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 http://www.g-news.ch/articles/nhp200nc/ sjekk ut det kabinettet :smile: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 ehh? hva skal jeg si? velkommen etter!!! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Har en viss følelse at jeg har sett den der før. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 he-he skal lage en lignende med en pentium 100! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Synes det var fint jeg. Er nok ikke mange som har et sånt et stående i huset nei... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 lol. det kunne jo sett litt bedre ut da.. Personlig synes jeg de gamle beige standard-kabinettene er finere, og spesielt praktisk var det da heller ikke, værre enn micro-atx kabinett. lol Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Med litt farge o.l, kunne det sikkert blitt kult det...veier sikkert ingenting heller! Ellerssynes jeg det var UTROLIG, VANVITTIG, GASTRONOMISK STYGT! Men det er nå bare min mening...hehe... Lenke til kommentar
oceana Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 altså, det der er jo isolasjon, det ville jo bli utrolig varmt etterhvert, selv om det er en pentium 1 med 133MHz.... Og pent var det ikke :sad:) Lenke til kommentar
Cool Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Dette var way beond stygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå