OlaTK Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Spillte i kveld en 4v4 match. Da jeg møtte på 2 idiotiske spillere som var på hvert sitt lag og visstnok kjente hverandre. Gamen ble til slutt bare tull der de to drepte sine teammates, men jeg ble ikke tatt. Så jeg fortsatte å være med helt til slutt for å se hva som skjedde. idiotisk game Se på den å følg godt med på hva som blir sagt osv. Hold dere orientert om hvem som er på lag og hvem som har gått ut. Da vill dere få dere en god latter. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 dette er jo f*** meg værre enn noe annen såpeserie! skjønner egnetlig ikke hvem som er hvem og hvem som styrer hva og sånt jeg... men bra var den væffal! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 som sakt du må se innpå allies for å skjønne ting. Og bare så det er sagt. Lilla er på laget mitt, og det ender opp med at han styrer gyl, og grønn sine enheter når de leaver. Jeg gidder ikke bry meg om de selv om jeg også kan styre dem. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 4v4 er så utrolig latterlig... 1v1 er det eneste som hjelper om man har lyst til å bli noenlunde god... Lenke til kommentar
Treat Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 4on4 kan være morro med riktig team som ikke whiner på alt Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 1v1 er nok, som NoLimit sier, det beste for å bli god, men personlig synes jeg det er mye gøyere å spille 2v2 - spesielt hvis jeg er på lag med en god kamerat, eller noe. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 1v1 er nok, som NoLimit sier, det beste for å bli god, men personlig synes jeg det er mye gøyere å spille 2v2 - spesielt hvis jeg er på lag med en god kamerat, eller noe. Enig der Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Helt tragisk.... Liker ikke 4v4 så godt, men 1v1 er ikke det beste.. 2v2 er vel best synes jeg! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Den kampen der var bare rot. Folk begynte å angripe allies osv. Jeg satt med MSN under halve matchen jeg. Gidda jo ikke spille når det skulle være sånn. Endret 13. april 2004 av Zephyros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå