Gå til innhold

Når får vi Generals Zero hour room på gamer?

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter signaturer at dere vil ha Generals diskusjon her på gamer...

Må jo være et sted hvor vi kan legge ut replays, taktikker og selvsagt diskutere Generals..... Jævlig lei av amrikanske sider hvor man diskuterer spillet jhvor man bruker umulige forkortelser...

Hvis alle generals fans kunne lagt fra seg en tilbakemelding ville det hjulpet en god del for communitien til Generals...*

Mvh Thomas

:love: Generals er best :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FF- rom.... mener du Final Fantasy??

Hvis det er det du mener så digger jeg spillet, men.... HVA F**N skal man diskutere der a??

Er squall kul?

Er tidus vill i hue?

Ja hva faen... for å si det mildt så er det vel online spill som blir diskutert i forumer...

Endret av hallyboy
Lenke til kommentar
FF- rom.... mener du Final Fantasy??

Hvis det er det du mener så digger jeg spillet, men.... HVA F**N skal man diskutere der a??

Er squall kul?

Er tidus vill i hue?

Ja hva faen... for å si det mildt så er det vel online spill som blir diskutert i forumer...

Saklig...

Lenke til kommentar

Det er jo mer diskusjon rundt generals enn det er rundt final fantasy... og det nyeste Final fantasy x-2 suger helt vilt.... skjønner ikke hvorfor squaresoft heller konsentrerer seg om 12'ern i steden for å lage noe så piss som x-2....

Og hva er poenget å diskutere final fantasy....??

Generals er tross alt et online spill som trekker til seg mange nye spillerer hver dag...

Final fantasy har jo egene forumer for 11'ern som er ONLINE spill.... mens generals support er ganske sugen for å si det mildt....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...