Minty123 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 bare jeg som synst at outwar er noe piss, ikke fordi selve spillet er så ondt og dumt, men fordi spillets brukere spammer outwar linker overalt, pm'er outwar linker på msn, irc og gud vet hva, og at dette skjer hele tiden? jeg begynner å bli litt forbanna på det spillet nå jeg ikke spillet egentlig da, men alle de som spammer de greiene. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det er en grunn til at det er tempban for det her. Litt usikker om vi kan gjøre noe med PMer, men får du en så ta kontakt med en admin Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 nå har det ikke vert noe problem med PM'er her.. er mer på diverse andre program der folk kan sende en melding. så det er ingen ting jeg vil at noen moderatorer skal ordne opp i.. vill bare dele min irritasjon så jeg ikke går rundt å fyrer på tilfeldige outwar brukere Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 hehe, greit nok. Måtte bare benytte anledningen til muligens huke noen svin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå