JKJK Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Har en ikke-bootbar windows2000 cd som jeg gjerne kunne tenkt meg å fått bootbar. Har NERO BURNING ROM og bootdiskettene til win2000. Kan noen forklare meg HVORDAN jeg får laga en bootbar cd av diskettene og nero burning rom, etv hvis jeg trenger noe annet i tilleg. -J- Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Kanskje du bør kjøpe en win2k i butikken? :razz: Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Denne funker bra: http://www.thetechguide.com/win2kbootcd/ Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-04-01 15:17, DJ-JK skrev:Har en ikke-bootbar windows2000 cd som jeg gjerne kunne tenkt meg å fått bootbar. uff da, jeg ville gått tilbake til butikken og si at jeg hadde fått en defekt CD Alle Windows 2000 CDene er bootbare. Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Off, nå er det denne "nei til warez"-greia som begynner igjen ja.. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 ...jeg gjentar: MED NERO BURNINGROM! btw; antiwarez suxxor! =D -J- Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Det er ikke alle w2k cd'er som er bootbare. På Næringsakademiet får du bla .w2k, office, visual studio, men den w2k cd'en er IKKE bootbar.... Næringsakademiet har sin egen logo på den... Tipper de har fått spesial-tillatelse Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-04-01 18:48, Nismo skrev:Det er ikke alle w2k cd'er som er bootbare. På Næringsakademiet får du bla .w2k, office, visual studio, men den w2k cd'en er IKKE bootbar.... Næringsakademiet har sin egen logo på den... Tipper de har fått spesial-tillatelse Har denne programpakken selv jeg, og den booter da som bare fankern? Hva er problemet da egentlig? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Vet ikke om du kan lage en bootbar CD ved hjelp av diskettene, men jeg fulgte oppskriften på denne siden(http://www.bink.nu/Bootcd/), og det funket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå