Steikern Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) enden ødleger alle foruma nå suns jeg han burde bli kica som admin! Endret 12. april 2004 av Aadna Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 ikke enig. Det er vel ofte en grunn til at tråder blir stengt..? Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Beklager, men denne stenger jeg da vi har en policy mot å ta opp denne typen saker i forumet. Har du et problem med meg som moderator, og vil ha meg fjernet så ta det opp med forumstyret på [email protected] Vil du derimot ha en konstruktiv diskusjon med meg om dette så sen meg en PM, eller legg meg til på MSN: [email protected] Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 QUOTE (Aadna @ 12/04/2004 : 02:14) enden ødleger alle foruma nå suns jeg han burde bli kica som admin! Jeg slenger inn en kommentar her: Hvis du har noe å utsette på noen av moderatorene så hadde det vært greit om du faktisk kom med noen konkrete eksempler. Utsagn av typen "du er en dritt, deg liker jeg ikke" blir det vanskelig å ta seriøst, og ikke minst vanskelig/tidskrevende å undersøke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg