kentiver Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hei Jeg har en pc med Windows XP på, å deler internett til andre pcer i nettverk, men plages litt med at de tar all farten min (har 1mbit linje), å lurte på om noen av dere vet om det er mulig å begrense hvor mye fart de andre pcene skal ha av internett? For eksempel 250kb\sek til dem, å resten til meg. Hadde vært enda bedre om jeg kunne velge at noen av dem kan få raskere linje enn den andre. Vet at dette er mulig i Linux, men vil helst ha det til å virke i Xp Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 litt feilpostet da.. men men. søk på google om det finne et prog for det da? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Jeg hadde et program som het Bandwidth Controller. det kan man installere på alle pc'ene i nettverket, og sette hvor mye hver enkelt pc "får lov" til å forsyne seg av nettverket. Programmet er desverre ikke gratis. Edit: Programmet sjønner heller ikke forskjell på internett og lokalnett, så man må slå av begrensningen for å overføre filer over nettverket. Endret 12. april 2004 av likferd Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Skal prøve det programmet ja, men setter pris på om noen andre vet av noen bra programmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå