Proto Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Jeg brenner av og til ut småfilmer osv. VCD og spiller av på dvd spilleren. Jeg har ikke DVD brenner, kun vanlig cd brenner. Noen som vet et bra program for å lage en fin "DVD" meny til det? Nero bruningrom har slikt men jeg synst ikke den er noe fin, ingen som har noen andre forslag? Takk Endret 11. april 2004 av Proto Lenke til kommentar
Proto Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 er vel kanskje VCD meny det blir kalt Lenke til kommentar
gussen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ulead® DVD MovieFactory™ 3 Disc Creator Hei, Jeg har tidligere anbefalt "Ulead® DVD MovieFactory™ 3 Disc Creator" i dette forumet (søk så finner du svar...) Dette er sannsynligvis det beste programmet for enkelt å lage VideoCD, SuperVIdeoCD eller DVD-plater med menyer. Programmet inneholder en mengde ferdige templater som det bare er å velge i. Etter å ha laget en fin meny (med både film og lysbildeshow hvis ønskelig) er det bare å brenne rett til CD/DVD. Du trenger faktisk ikke å kunne noen ting om DVD authoring, utover at du må ha en MPEG videofil som er i henhold til standarden (fra videoredigeringsprogrammet ditt). Alr er intuitivt og rett frem. LINK: Ulead® DVD MovieFactory™ 3 Disc Creator DV123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå