Flimmer Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg har tatt på meg å fixe webhotell for en venn. Selv bruker jeg http://www.b-one.net/ og er fornøyd med dem, men det viser seg at det ikke er mulig å registrer .no domene der. Jeg letter etter et sted der jeg kan registrere .no domene. med støtte for asp og Access evt Sql og koste minst mulig. Sidene som skal ligge der er for en liten "sybutikk" der det ikke er ventet den store mengden av brukere. Er det noen som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
P.K. Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) www.servetheworld.net Anbefalt tilbyder - bruker dem også jeg og er kjempefornøyd hittil Husk at for å registrere .no domener må du ha et foretaksnummer Endret 13. april 2004 av P.K. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 www.servetheworld.net kan gjerne utdype litt. + raske svar på support + godt kontrollpanel + billig + ubegrenset subdomener/mysql - til tider tregt kontrollpanel - til tider også treg å nevigere i mysql databasen alt i alt bra. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 kan ABSOLUTT anbefale get-one.net kontrollpanelet er bare fett ! FULL kontroll over domenet ( cPanel X ) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 ServeTheWorld er driiiit bra! Og de er jo sinnsykt billige i forhold til hva man får! Lenke til kommentar
phanti Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ser ut som du får mye for pengene på www.servetheworld.net, men da er det verdt å sjekke ut http://www.tjc.no/, som gir deg ca det samme.. prisen ser ut som er ganske bra. Har ikke jeg så lang erfaring med dem enda, men er hvertfall så langt fornøyd. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg bruker http://www.get-one.net/ som er et lite norsk firma med personlig service og veldig lave priser (fra 9,- mnd. ->). Støtter det meste av PHP, MySQL, osv osv... Ganske bra kontrollpanel også. Synes ikke hastigheten er helt hva den lover, men akseptabel og er ellers veldig fornøyd! Lenke til kommentar
closecall Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har blitt anbefalt xmac.no av mange her på forumet og nå har jeg prøvd dem. Absolutt noe å anbefale Etter min erfaring noe av det absolutt beste jeg har prøvd innen webhotell.. Servetheworld er jo ikke dumt det heller Serverene deres er i norge, noe som jo kan gi litt raskere aksess tid - men merker sjeldent forskjell. Servetheworld sine servere er vel kanskje litt overfylt uansett? Lenke til kommentar
IbanezIceman Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg må nok en gang få anbefale www.Hostean.net. Dette er også et helnorsk firma med god support, raske servere og stabilitet. De tilbyr 6 forskjellige pakker i størrelsesorden 150 MB til 5 GB. For de tre største pakkene får du gratis .NO domene (eller fritt valgt com/net/org/info/biz). De er også den eneste tilbyderen her til lands (som jeg har sett) som gir bra rabatt ved bestilling over lengre tid. Tror du får 33% rabatt ved 3 års bestilling for eksempel. Mange leverandører kan virke rimelige først, men med mva i tillegg (og ofte etableringspris oppå) blir det ikke så billig allikevel. Dessuten har mange begrenset antall e-postkasser. Billigste starterpakke hos Hostean.net koster 11 kroner (inkl. mva) og har ubegr. epost og FTP. Selvsagt også MySQL4, PHP, Frontpage, CGI, daglig backup, 99,9% oppetid osv. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Med andre ord nøyaktig det samme som ServeTheWorld Men de er litt dyrere da... men 99,- i mnd for 2000MB/12GB transfer (QXL Tilbud) er jo ikke så ille synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå