Gå til innhold

Trenger hjelp til å skaffe webhotel

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt på meg å fixe webhotell for en venn. Selv bruker jeg http://www.b-one.net/ og er fornøyd med dem, men det viser seg at det ikke er mulig å registrer .no domene der.

Jeg letter etter et sted der jeg kan registrere .no domene. med støtte for asp og Access evt Sql og koste minst mulig. Sidene som skal ligge der er for en liten "sybutikk" der det ikke er ventet den store mengden av brukere.

Er det noen som kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
www.servetheworld.net

kan gjerne utdype litt.

+ raske svar på support

+ godt kontrollpanel

+ billig

+ ubegrenset subdomener/mysql

- til tider tregt kontrollpanel

- til tider også treg å nevigere i mysql databasen

alt i alt bra. :)

Lenke til kommentar

Har blitt anbefalt xmac.no av mange her på forumet og nå har jeg prøvd dem. Absolutt noe å anbefale :)

Etter min erfaring noe av det absolutt beste jeg har prøvd innen webhotell.. Servetheworld er jo ikke dumt det heller :) Serverene deres er i norge, noe som jo kan gi litt raskere aksess tid - men merker sjeldent forskjell.

Servetheworld sine servere er vel kanskje litt overfylt uansett?

Lenke til kommentar

Jeg må nok en gang få anbefale www.Hostean.net. Dette er også et helnorsk firma med god support, raske servere og stabilitet.

De tilbyr 6 forskjellige pakker i størrelsesorden 150 MB til 5 GB. For de tre største pakkene får du gratis .NO domene (eller fritt valgt com/net/org/info/biz).

De er også den eneste tilbyderen her til lands (som jeg har sett) som gir bra rabatt ved bestilling over lengre tid. Tror du får 33% rabatt ved 3 års bestilling for eksempel.

Mange leverandører kan virke rimelige først, men med mva i tillegg (og ofte etableringspris oppå) blir det ikke så billig allikevel. Dessuten har mange begrenset antall e-postkasser.

Billigste starterpakke hos Hostean.net koster 11 kroner (inkl. mva) og har ubegr. epost og FTP. Selvsagt også MySQL4, PHP, Frontpage, CGI, daglig backup, 99,9% oppetid osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...