The man! Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 er det noen (bortsett fra meg) som spiller paintball her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 hehe.. spiller paintball jeg da :smile: Tippmann 98 custom JJ kjeramisk 14" løp 2 x 14+20 oz tanker rødpunktsikte rocket cock (tetter igjen rundt sluttstykker, forhindrer støy +smuss.... Norwegian_Beret... Min nye signatur det der? hmmm :razz: Lenke til kommentar
The man! Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 har en Spyder TL+ med 20' løp og rødpunktsikte. vurderer å kjøpe en tippman 98 med flatline-løp, liker å snipe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 hei vil anbefale deg tippmann, men IKKE flatline.. vurderte sterkt å kjøpe det selv, men ble ikke anbefalt det.. 30% av dem sliter noe jævli og de resterende 60% skyter som en blind hore.. kjøp heller et JJ kjeramisk løp som jeg har.. er knallbra.. leste en test der det stod JJ- kjeramisk passa til tipp98.. Nor_beret Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Noen som har testa den nye til Tipperman A-5? Tror jeg skal ha meg en slik, hvis ingen andre har noen andre annbefalinger? Lenke til kommentar
The man! Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 kjenner to stykker som akkurat har kjøpt A-5, men jeg har ikke fått prøvd dem så mye. jeg tror de er bra. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-04-01 19:44, skrev Nor_Beret:heivil anbefale deg tippmann, men IKKE flatline.. vurderte sterkt å kjøpe det selv, men ble ikke anbefalt det.. 30% av dem sliter noe jævli og de resterende 60% skyter som en blind yrkeskvinne.Nor_beret pøkker du..?? kjenner fullt av folk med flatline, og de skyter helt sinnsvakt!! flatline er dritbra! Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Aldrig testa paintball jeg.. men jeg har ganske lyst.. :razz: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Spilte en gang men det med leie utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå