Boralis Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du bør i allfall ikke sage i et Lian Li kabinett, da er du gal! Chieftec er fine å modde Gal Hvem jeg Neida bare virker sånn Lenke til kommentar
lizon Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 gå for pc-75 og du kommer ikke til å angre! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) holder en knapp på pc75 usb... Endret 18. april 2004 av Natrium Lenke til kommentar
xthal Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har PC75 selv, meget fornøyd, god plass, rene fine linjer, god ventilasjon.. og nevnte jeg god plass Og du får akkurat plass til en 120mm pluss en black ice extreme over PSU'en, om du mekker egen bakplate da, det har jeg Valgte PC75 fordi jeg ikke turde å mekke eget vindu på en PC70, de er tross alt ganske dyre Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 gå for pc-75 og du kommer ikke til å angre! helt enig pc75 i sort !!!!:D Lenke til kommentar
lizon Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 skal bestille et lian li pc-75usb nå i helgen, bestiller fra microplex de pleier å være ganske kjappe med levering. jeg for sikkert kabinettet i løpet av uka. når jeg har fått det kan jeg si hva jeg synes om det (skal prøve å huske det ). Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 jeg lurer på hva må jeg kjøpe extra til cabinetet tenker angånde cd-rom og hvordan er dt emed støy-matter og osv? jeg sikler på pc70! Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg skal og skjøpe lian li pc 75 men tror nokk jeg går for det i sølv (pappa synes det var pent) hehe men en ting skulle bare hvert pc 6099 i maxi tower det hadde hvert noe digg det !!! de nykommende modellene til lian li e og fyfy lian li det er ekkle opp ned inni.. ! men RÅE utpå! men lenge leve pc 70-75 Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg skal og skjøpe lian li pc 75 men tror nokk jeg går for det i sølv (pappa synes det var pent) hehe men en ting skulle bare hvert pc 6099 i maxi tower det hadde hvert noe digg det !!! de nykommende modellene til lian li e og fyfy lian li det er ekkle opp ned inni.. ! men RÅE utpå! men lenge leve pc 70-75 EDIT: Skriveleif:) Lenke til kommentar
lizon Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 jeg skal også ha sølv, det vil si lian li pc-75usb Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg greier ikke og bestemme meg om jeg skal kjøoe med eller uten vindu ! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Med vindu selvfølgelig Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 WTF? Sage i Lian Li? Det går ikke. Hallo! Visse ting er hellige, snekkern! Det er greit å modde en BMW, men en modder ikke en Jaguar ! Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Pøh, PC65USB som gjelder! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 er ikke noe gøy med lian li med ferdig vindu da... må ordne det selv! -- og jeg har kommet til det pungt der jeg synes det ser lit jalla ut med plexi.. vet ikke hvorfor. -- Beste grunnen til og kjøpe lian li må jo være vekten! Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 er ikke noe gøy med lian li med ferdig vindu da... må ordne det selv! -- og jeg har kommet til det pungt der jeg synes det ser lit jalla ut med plexi.. vet ikke hvorfor. -- Beste grunnen til og kjøpe lian li må jo være vekten! Er sløsing å kjøpe Lian Li kun pga. vekta Du kan jo få like lette kabinett til en langt mindre pris! Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 er ikke noe gøy med lian li med ferdig vindu da... må ordne det selv! -- og jeg har kommet til det pungt der jeg synes det ser lit jalla ut med plexi.. vet ikke hvorfor. -- Beste grunnen til og kjøpe lian li må jo være vekten! Er sløsing å kjøpe Lian Li kun pga. vekta Du kan jo få like lette kabinett til en langt mindre pris! Lian li kjøper men ikke for vekta men det e et still fult disigner kabbinett som ser ut som en drøm i real life! (lain li kommer til meg om noen dager ! pc 75usb) Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Grisemorsomt å sage med stikksag(vet ikke om det er det det heter.. men... for hånd) i Chieftech jah! du bruker fader meg 10 min på 2 cm!!! Jeg villle gått for det der... MicropleX Tenk hvor mye du får plass til i det? radiator, brenner, dvd, musketeer og en rheobus! må vel bare innrømme det... elsker det kabisset i sølv... bwt... tenk hvor rått det hadde hvert, hvis du hadde fått lagd ny front... (høres fælt ut.. vet det!) slik at hele fronten hadde hvert i et! (en plate med huller til skuffen på cdrommen.. ikke hele saken osv.. Endret 20. april 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 WTF? Sage i Lian Li? Det går ikke. Hallo! Visse ting er hellige, snekkern! Det er greit å modde en BMW, men en modder ikke en Jaguar ! Vel da har jeg motbevist det da Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Lian li kjøper men ikke for vekta men det e et still fult disigner kabbinett som ser ut som en drøm i real life! (lain li kommer til meg om noen dager ! pc 75usb) My point exactly (eller noe sånt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå