Gå til innhold

Evangelion serien..

Anbefalte innlegg

Har bestilt Death & Rebirt, men så leste jeg et sted at jeg bør se hele serien først for å forstå denne..

Play.com har serien som "Collection 1" til og med "Collection 8", pluss andre titler som har med Evangelion å gjøre.

Om det er en god historie, vil jeg sannsynligvis ha alle, men trenger et tips her.. skal jeg altså begynne med å se serien fra 1 til 8 ?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det var det som slo meg, jeg var litt for rask i vendingen da jeg bestilte første gangen :) Ok takk for svar (glede seg). Play.com har tilbud på fler av filmene i serien, så jeg kjøper 1, 2 og 3, har tross alt 6 andre DVD filmer på vei i posten.. :green: (og tro det eller ei, men jeg ser nesten aldri på TV).

Evangelion - Death and rebirth kom i postkassa i dag, sammen med Matrix Revolutions og Spirited Away :) Plukket også opp Johnny English, Hulk (den nye) og "Catch me if you can" på Statoil. Yess, det er duket for h-h-underholdning! Skal ikke se den Evangelion filmen før jeg har sett serien, så klart. De 3 første er på vei i posten.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...