Hidden Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har bestilt Death & Rebirt, men så leste jeg et sted at jeg bør se hele serien først for å forstå denne.. Play.com har serien som "Collection 1" til og med "Collection 8", pluss andre titler som har med Evangelion å gjøre. Om det er en god historie, vil jeg sannsynligvis ha alle, men trenger et tips her.. skal jeg altså begynne med å se serien fra 1 til 8 ? På forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 skal jeg altså begynne med å se serien fra 1 til 8 ? Er ikke det det lureste da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 I og med at det er ein serie så må du vel begynne på 1 Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Ja, det var det som slo meg, jeg var litt for rask i vendingen da jeg bestilte første gangen Ok takk for svar (glede seg). Play.com har tilbud på fler av filmene i serien, så jeg kjøper 1, 2 og 3, har tross alt 6 andre DVD filmer på vei i posten.. (og tro det eller ei, men jeg ser nesten aldri på TV). Evangelion - Death and rebirth kom i postkassa i dag, sammen med Matrix Revolutions og Spirited Away Plukket også opp Johnny English, Hulk (den nye) og "Catch me if you can" på Statoil. Yess, det er duket for h-h-underholdning! Skal ikke se den Evangelion filmen før jeg har sett serien, så klart. De 3 første er på vei i posten. Endret 13. april 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå