Gå til innhold

6600 vs E-700

Anbefalte innlegg

Nokia 6600 Og samsung E-700? Da tenker jeg på bilde kvalitet og alt i alt..

##topic endret av moderator. Les den øverste tråden i emnelisten. Eneste grunnen til at denne ikke er stengt er at det er en god diskusjon her - enden##

Endret av enden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6600 er jo helt klart en bedre telefon når det gjelder prossesorkraft, minne osv. og så har den i tilleg symbian.

E-700 er nok den som (etter min mening) ser best ut. og så er den mye mindre.

skulle jeg valgt ville jeg alikevel valgt 6600

Lenke til kommentar
Hvilken har best bilde kvalitet da? Den som er dorligst, er den langt unna den som

har best kvalitet?

begge 2 har kamera med vga kvalitet (680x400 eller noe sant) som tilsvarer 0.3 megapixel. jeg har selv ikke prøvd kameraet på noen av disse så jeg kan egentlig ikke uttale meg om kvalitet og sånt

Lenke til kommentar
Hvilken har best bilde kvalitet da? Den som er dorligst, er den langt unna den som

har best kvalitet?

Begge har jo VGA oppløsning men jeg tror kvaliteten på e700 er hakket bedre enn 6600 men alt i alt ville jeg valgt 6600

Jeg tror 6600 sitt kamera er best...Hvertfall når du ser bildene på mobilen... Skjermen til 6600 er vel klarere også?

Lenke til kommentar

6600 har bedre kamera en e700 har 6600 selv og har testa e700`en til en jeg kjenner å den var elendig sjermen hans sprakk, man blir helt lei av kamera lyden + masse bugs/feil. den har ikke bluetooth heller. 6600 kan også filme noe som ikke e700 ikke kan men det er ikke så super kvalitet på filmene til 6600. gå for 6600

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...