Gå til innhold

Pixlete bilde

MiF86

Anbefalte innlegg

Jeg har AMD Athlon 1.4GHz, 512MB DDR RAM PC2100 CL2, ASUS A7M-266 hk, og vanligvis et GeForce 2 Pro (det eier ass :devil: !)

Men så lånte jeg min venn sitt GeForce FX5700 ULTRA 128 DDR2, og satt det inn (avinstallerte den gamle drivern først), og når jeg slo på pcen så alt slik ut:

pixelpicture.jpg

(Woho jeg fikk tatt screenshot av det.)

Noen andre som har sett noe liknende?

I hvertfall, jeg klarte å gå på nvidia sin hjemmeside og laste ned driveren. Og når jeg installerte den, ble skjermen plutselig svart under installeringen. når jeg bytta tilbake til mitt gf2pro funka alt bra igjen.

Er det fordi min pc er for dårlig for det 3d-kortet? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har AMD Athlon 1.4GHz, 512MB DDR RAM PC2100 CL2, ASUS A7M-266 hk, og vanligvis et GeForce 2 Pro (det eier ass :devil: !)

Men så lånte jeg min venn sitt GeForce FX5700 ULTRA 128 DDR2, og satt det inn (avinstallerte den gamle drivern først), og når jeg slo på pcen så alt slik ut:

pixelpicture.jpg

(Woho jeg fikk tatt screenshot av det.)

Noen andre som har sett noe liknende?

I hvertfall, jeg klarte å gå på nvidia sin hjemmeside og laste ned driveren. Og når jeg installerte den, ble skjermen plutselig svart under installeringen. når jeg bytta tilbake til mitt gf2pro funka alt bra igjen.

Er det fordi min pc er for dårlig for det 3d-kortet? :hmm:

Jeg henger meg på driverproblemer. Prøv å legge inn drivere på nytt\bruk annen driver.

Lenke til kommentar

Hadde noe tilsvarende på min gamle 17" CRT. Det rettet seg når min nye PC kom i hus, men etter en stund kom det tilbake. Jeg konkluderte med at skjermen hadde tatt kvelden, så jeg skaffet meg ny.

Prøvde senere å piske i gang den gamle, men da ver det mørkt som natten.

Lenke til kommentar

Skal det gå an å putte et så nytt kort i en så gammel slum-pc i det hele tatt?

Og en annen ting, første gangen jeg bootet opp med kortet kom det masse rare prikker og firkanter i alle farger foran den bootscreenen hvor det står sånn "detecting ide devices osv", så jeg bare trykka på reset knappen med en gang. Da ble det fiksa. :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...