frank_jarle Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 JEg har vært på jakt etter The Sims en stund, jepp jeg vet det finnes xxxxx plasser hvor jeg kan laste det ned, men det er ikke noe tøft...har lyst på full versjonen... Er det noen som vet om jeg kan kjøpe The sims The Sims - Livin Large The sims Hot Date veldig billig noen plasser? du kan kontakte meg på [email protected] hvis du vet om noen plasser hvor jeg kan kjøpe The sims...billig...har ikke serlig lyst til å betale 400kroner. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Hummm...Elkjip og lignende pleier å ha de billig innimellom. På div webshopper ligger expansion pakkene på ca 200,- Så original Sims på en eller annen bokhandel før jul til 149,- MEN: skal du ikke ha den kuleste expansion'en da? House Party! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 hehe joda jeg kommer til å kjøpe alt som er, men det er ikke til meg, kona er blidt så hekta på The Sims. Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hehe...ja det er noe med damer og Sims! Dama ble rimelig hekta en periode...men hun syntes det var morsomst å bygge husene og innrede de. Måtte forklare at det var bare en del av spillet, og at hun måtte "oppdra" menneskene også. Da mista hu interessen en stund... Men hun spiller det fortsatt, og det hender en gang iblant at jeg setter meg ned med det selv...når jeg har lyst til å slappe av mellom slagene i DoD, RS, SF osv... :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå