Cycl(o)ps Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Hei! Jeg har lyst på Internett Explorer 6.0, men jeg gidder ikke å måtte downloade den hver gang jeg formaterer. Den patchen som man får fra Microsoft er bare på rundr 450kb, med den patchen må man i tillegg koble seg til internett for siden å downloade en ny patch som tar ca12mb. Finnes det et sted på nettet der man kan laste ned en internett Explorer 6.0 "STAND ALONE FILE". Det vil si at man slipper å download en server oppkoblings patch for siden å downlaode Exploreren rett fra serveren. Lenke til kommentar
tvika Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 kjøp et datamagasin (f.eks hjemmepc) der er oppgraderingsfilen på cd'en som følger med. ___ TV Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Hver gang du laster ned f.eks ei setup fil for Internet Explorer og downloader alle komponentene til den, så lagres disse automatisk på harddisken din. Det er bare å ta en kopi av disse filene. Ligger som regel i Windows mappa, under Setup Update el. noe lignende. Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Når du starter setupfila, velg "Innstallere minimum eller tilpasse Webleser" deretter Avansert, kryss av for "bare laste ned" velg hvilke OS du vil ha støtte for, og last ned :wink: Simple as that Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 her er info om hvordan du skal laste den hele dritt'n: Først last ned den lille fila på 0,5 MB til en mappe du kaller c:ie6. Når dette er gjort... Start->Kjør-> "C:ie6ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E" [[[skriv akkurat det ovenfor i KJØR boksen]]] Da vil nedlastninga av hele ie6 starte, og du vil få spm om hvor du vil lagre det. Eivind O. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå