Gå til innhold

Painkiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
' date='18/04/2004 : 17:45'] nei, han har ikke våpen.. Det er han på kirkegården.. tror det er nest siste brett på kapittel 1.. Han er veeldig stor, rekker nesten opp til skyenen lissom..

skjønner du hvem jeg mener?

Er ikke noe vanskelig han... husk å bruk stakegun siden den tar mest damage.

Det du trenger å gjøre er å gjemme deg under de små mausoleumene eller hva det er, siden han ikke kan skade deg der. Også må du løpe jævla mye rundt og bare skyte hele tiden, så dør han til slutt.

Lenke til kommentar

Testa vel spillet i 10min og sletta det. Utrolig kjedelig. God grafikk og tøff fysikk, men det holder ikke når gameplayet er noe av det dårligste jeg har prøvd siden Serious Sam. I et fps that is.

Et lite pluss må ha vært det første våpenet man får. Var fett å partere fiendene i biter :devil:

Lenke til kommentar

Nja..

Jeg spilte meg gjennom demoen, det var morsomt på et eget Serious Sam-aktig vis, men, for å være helt ærlig kjedet jeg meg under mesteparten av brettene.

Det manglet en slags.. "oomph", jeg vet ikke, spillet var bare ikke for meg.

Jeg er heller ikke noen fan av serious sam, selv om de store fiendene er ganske kule.

Slike hjerneløse shoot'em ups er rettogslett ikke for meg! Jeg foretrekker gjerne litt alternativ taktikk, for ikke å nevne story. Spill som Painkiller prøver å parodiere seg selv, hensiktsmessig unngå å ha noen form for story, uff.

Lenke til kommentar
Spill som Painkiller prøver å parodiere seg selv, hensiktsmessig unngå å ha noen form for story, uff.

De prøver ikke å parodiere seg selv, men å gå tilbake til hva FPS virkelig dreide seg om. Det var den helt enkle formelen kul helt + kule våpen + masse masse monstre = kult spill. Painkiller er etter min mening et overraskende bra spill og mye bedre enn Serious Sam (både 1 og 1.5).

Men for all del, hvis du ikke liker slike spill så liker du jo de ikke. :)

Lenke til kommentar

Hos bl.a gamespy fikk spillet grei kritikk. Grunnen var at spillet ikke prøver å utgi seg for noe det ikke er. For hva det er er spillet veldig bra gjennomført.

Kul grafikk, kul ragdoll, intens gameplay og kule personligheter. Gleder meg til å installere, slakte og bli oppslukt av hjernedød action :D

Lenke til kommentar

min meninng om spillet:

Rambo - Rambo - Rambo- Rambo!

løp skyt drep løp skyt drep løp skyt drep

Stor kjempe

og så opp igjen.

bra grifikkmesstig og alt musig slik da men faller ikke i smak hos meg :hmm:

Endret av insider
Lenke til kommentar

Har begynt nå og må si at lyden også er fet, blir nesten litt redd noen ganger :wow: .

Spillet er hva jeg trodde, verken mer eller mindre. Ikke let etter intelligente løsninger og alternative løsninger på problemer, her skal man drepe ALT. Mannen som i introen gir deg oppdraget på vegne av Gud presiserer også dette når han sier noe slikt som: Kill everything that moves. :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...