tacomodo Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har vært og testet Painkiller og det virker utrolig kult. Grafikken og stemningen er fet. Fiendene er rå også, og våpnene har bra "feel" over seg. Lurer på å kjøpe det. Hva synes dere andre om det ? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Det er ikke for å bumpe meg selv, men her må det være noe muffins... Er det ingen som har prøvd det assa? Det virker som en av årets hittil beste spill sammen med Farcry, bare som sagt mer Serious Sam aktig Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har spilt det en stund nå. Ganske bra stemning og ekle fiender. Har hoppet i stolen noen ganger nå . Kult spill Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har spilt det litt nå, fullversjonen er definitivt kulere enn demoen Skikkelig bra stemning og god gammeldags skyt-alt-som-rører-seg gameplay Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 har bare sett bilder.(som om pc'n min hadde greid d uansett) men d så rått ut! fet grafikk og kule våpen.kom nå på at jeg har sett en video og, husker at d var utrolig mye gørr for penga! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 For å være helt ærlig synes jeg det var drittkjedelig men grafikken og fysikken var meget bra, og ekkel stemning men ikke noe kult spill Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Ja, satan, fysikken er fet! Havok seff Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har spillet kommet ut? Skjønner har bare jobbet og holdt meg hjemem i påsken. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 For å være helt ærlig synes jeg det var drittkjedelig men grafikken og fysikken var meget bra, og ekkel stemning men ikke noe kult spill Prøvde demoen,synes spillet var utrolig kjedelig.Var ikke så ulikt Serious Sam serien.Men det er jo meg da Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 For å være helt ærlig synes jeg det var drittkjedelig men grafikken og fysikken var meget bra, og ekkel stemning men ikke noe kult spill Akkurat hva jeg mener også Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Synes demoen var meget bra. Hadde noen timers underholdning der. Men jeg tror ikke at jeg kommer til å kjøpe meg spillet. Er ikke helt min type spill. Men det var morro å prøve det. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 har bare prøvd demoen, ufattelig ensformig. ss er likeså. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Et spørsmål: den første bossen, hvordan tar man rotta på han? Har "fanget" han med det våpenet med gul stråle og latt han gå rundt i den leeenge, er det noe spes. man må gjøre for å kverke han? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Et spørsmål: den første bossen, hvordan tar man rotta på han? Har "fanget" han med det våpenet med gul stråle og latt han gå rundt i den leeenge, er det noe spes. man må gjøre for å kverke han? Skyt høl itaket over flammene slik at det kommer litt sollys inn. Lur ham så inn i denne lysstrålen. Ellers var spillet en artig avkobling og jeg satte spesielt pris på hagla. Utrolig gøy å brenne av noen kraftige bly-byger inn i zombiene slik at de flakser bakover og smeller inn i veggen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Et spørsmål: den første bossen, hvordan tar man rotta på han? Har "fanget" han med det våpenet med gul stråle og latt han gå rundt i den leeenge, er det noe spes. man må gjøre for å kverke han? bossen tåler ikke dagslys. skyt luka i taket og få ham bort til "lysstrålen" ..eller kanskje jeg tenker på feil boss (der med et stort hull med flammer ikke sant?) Ellers må jeg si at spillet er enormt kult! og endelig må jeg si noen har skjønnt det. velger du den letteste vanskelighets graden blir det virkelig enkelt! Jeg tok hele spillet på en kveld uten å dø en eneste gang! nesten ikke motstand, bare til å gå amokk! ufattelig rått! Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Likte serious Sam og likte dette, spesielt skøy var det å spidde fiendene oppetter vegen. Skummelt var det nå ikke men når man tok på det høyeste vanskelighets nivået så ble det litt skøy. Grafikken er også god så det er et spill som jeg skal sikre meg. har bare spillt demoen til nå. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) dette spillet sparker rumpe! kansje folk må ha avansert, nonlianært gameplay, men for meg er det av og til så kult å kunne gå rundt i pene omgivelser og skyte/kveste/dekapitere/maltraktere livskiten ut av noen! litt hjernedød skyteaction er ikke vondt for noen! (spesielt ikke med så god fysikk) Endret 14. april 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ja, må si at Painkiller er morro i sin reneste form. Spillet er veldig enkelt, skyt alt som rører seg stil, men veldig morro. Og så gøy å se de slappe zomiene bli dasket i veggen. Må si at dette er ragdoll physics på sitt beste til nå. Bedre enn Max Payne 2. Selvfølgelig, likte du ikke Serious Sam, kommer du heller ikke til å like Painkiller, men jeg har lagt mange timer i Serious Sam. Synd det ikke er cooperativ multiplayer i Painkiller. Mulig de kan få det inn via en patch seinere eller.no... Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hei.. HAr litt probler med å ta "enclave" bossen.. Han VELDIG store fyren.. Uannsett hvor mange ganger jeg skyter han skjer det ikke noe, noe som har et triks å gi? takk for hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 ,18/04/2004 : 17:21]Hei.. HAr litt probler med å ta "enclave" bossen.. Han VELDIG store fyren.. Uannsett hvor mange ganger jeg skyter han skjer det ikke noe, noe som har et triks å gi? takk for hjelp er det han med hammeren ? isåfall skal du skyte hammeren først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå