Gå til innhold

Painkiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et spørsmål: den første bossen, hvordan tar man rotta på han? Har "fanget" han med det våpenet med gul stråle og latt han gå rundt i den leeenge, er det noe spes. man må gjøre for å kverke han?  :hmm:

Skyt høl itaket over flammene slik at det kommer litt sollys inn. Lur ham så inn i denne lysstrålen.

Ellers var spillet en artig avkobling og jeg satte spesielt pris på hagla. Utrolig gøy å brenne av noen kraftige bly-byger inn i zombiene slik at de flakser bakover og smeller inn i veggen :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Et spørsmål: den første bossen, hvordan tar man rotta på han? Har "fanget" han med det våpenet med gul stråle og latt han gå rundt i den leeenge, er det noe spes. man må gjøre for å kverke han?  :hmm:

bossen tåler ikke dagslys. skyt luka i taket og få ham bort til "lysstrålen"

..eller kanskje jeg tenker på feil boss (der med et stort hull med flammer ikke sant?)

Ellers må jeg si at spillet er enormt kult! :) og endelig må jeg si noen har skjønnt det. velger du den letteste vanskelighets graden blir det virkelig enkelt! Jeg tok hele spillet på en kveld uten å dø en eneste gang! nesten ikke motstand, bare til å gå amokk! ufattelig rått! :yes:

Lenke til kommentar

Likte serious Sam og likte dette, spesielt skøy var det å spidde fiendene oppetter vegen. Skummelt var det nå ikke men når man tok på det høyeste vanskelighets nivået så ble det litt skøy. Grafikken er også god så det er et spill som jeg skal sikre meg. har bare spillt demoen til nå. :yes:

Lenke til kommentar

dette spillet sparker rumpe!

kansje folk må ha avansert, nonlianært gameplay, men for meg er det av og til så kult å kunne gå rundt i pene omgivelser og skyte/kveste/dekapitere/maltraktere livskiten ut av noen!

litt hjernedød skyteaction er ikke vondt for noen! (spesielt ikke med så god fysikk) :)

Endret av rasgar
Lenke til kommentar

Ja, må si at Painkiller er morro i sin reneste form. Spillet er veldig enkelt, skyt alt som rører seg stil, men veldig morro. Og så gøy å se de slappe zomiene bli dasket i veggen. Må si at dette er ragdoll physics på sitt beste til nå. Bedre enn Max Payne 2.

Selvfølgelig, likte du ikke Serious Sam, kommer du heller ikke til å like Painkiller, men jeg har lagt mange timer i Serious Sam. Synd det ikke er cooperativ multiplayer i Painkiller. Mulig de kan få det inn via en patch seinere eller.no...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
,18/04/2004 : 17:21]Hei..

HAr litt probler med å ta "enclave" bossen.. Han VELDIG store fyren..

Uannsett hvor mange ganger jeg skyter han skjer det ikke noe, noe som har et triks å gi?

takk for hjelp :)

er det han med hammeren ? isåfall skal du skyte hammeren først

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...