Gå til innhold

Led Zeppelin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjørte en mp3 jeg hadde liggende baklengs, så nei, det er ikke bullshit ;D Litt artig, men virker egentlig tilfeldig.

Tok opp neste vers og jeg og kjørte det baklenges, ikke så mye mening i dette, men jeg syntes jeg kunne tyde en setning som sa noe i denne duren: i live whit Satan.

Lenke til kommentar

Sheisse.. spilte av en STEVE VAI sang baklengs. Fikk med meg "holy mother of god" og noe til. Update senere.. :ermm:

sangen:

OO.. well jeses christ! will be.. "ett eller anna" in our souls and all our feelings.. "noe"..

holy mary, mother of god! and blessed at the.. "noe som jeg ikke forsto"

så kommer noe skumle stemmer og sier " OO.. og noe jeg ikke forstår..

også noe som knuses..

dette fant jeg fra en meget merkelig sang, noe som jeg ikke kan høre på. Den varer i 0:36 sekunder.

STEVE VAI - WHOOKAM :ermm:

Endret av Chris88
Lenke til kommentar
Jeg og en kompis har en teori, det kan være en litt abstrakt forståelse i hele sangen. Den er en del av det å dø? Han har funnet ut av noen av ordene som ble brukt kan tolkes slik.

-----"bustle in your hedgehow" kan tolkes som mensen

-----may queen er en dame som kommer opp i årene og mistet mensen

Hvis det er noen av dere som har hørt sangen mye og hører den mye forstår dere kanskje sammenhengen i teorien vår.

Kanskje at alle de tingene er en brikke i spillet om å kunne komme til himmelen?
Kanskje at alle må føres som en hvis du har håp om å hilse på gud?

Har dere tenkt på at når dere hører den baklengs er det det stikk motsatte av "Stairway to Heaven"?.. Siden det er så mye prat om satan?..

Ikke la denne tråden dø, dette var spennende. Få høre hva dere synes. :) Endret av Chris88
Lenke til kommentar
Uansett tror jeg det er piss, du kan sikkert få Stairway to Heaven til å høres ut som om naboen voldtar bikkja di hvis du spiller av i 3/4 pi hastighet.

:!: HAHahabwwaaahaha.. Huff.. Ikke skriv sånne morsome ting!

AHahhahahahahahhahh! Det artigste jeg har lest i dag! :lol::wee:

Lenke til kommentar

Akk ja. Dere unger har jo aldri hørt om platespillere.. :green: Alt vi behøvde å gjøre var å snurre LPen baklengs for å høre det "sjokkerende budskapet". Jeg var ivrig baptist på den tiden.. takk Gud (ironi) for at jeg ikke er det lengre. Dråpen var når noen kjempekristne begynte å skjelle ut kristenrock bandet Petra (som forøvrig hadde noen knallgode låter før de ble for kommerse) og påstå de også drev med slikt. LMAO! Da fikk jeg nok..

Jeg leste også en bok skrevet av en predikant (hvem ellers) som skjærte kammen over en bråte gode band og spyttet påstander hit og dit om at de alle tilba satan fordi de spilte rock..

Den delen av oppveksten savner jeg IKKE. Det ødela ufattelig mye for musikken jeg hørte på, turte jo pokker ikke høre på f.eks. Black sabbath eller Iron Maiden. Jøssameg, man ville jo brenne i Helvete for det! Det er heldigvis ihvertfall litt bedre i dag. Ikke mye, men en viss forbedring mener jeg har skjedd de siste 10-15 årene. Jorden er tross alt ikke flat lengre.

EDIT: Glemte å nevne at Led Zeppelin selvfølgelig sto i den boka. De var jo yppersteprester for Satan..

Marilyn Manson er bare en bleik kopi av disse folka, men bruker nesten samme triksene (virke ond/slem/badass for å fri til ungdommer i opprør mot alle voksne).

I dag: Hvorfor høre på låter baklengs når man bare kan høre på band som er åpne om at de er satanister og sprer budskapet gjennom musikken..

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...