Gå til innhold

Led Zeppelin

Anbefalte innlegg

Hmm... en tungvint måte, eneste jeg kommer på nå, er å først konvertere til wav (ved hjelp av f.eks. "Alive MP3 wav converter", deretter legge inn låta i windows "lydinnspilling" :p Da kan du spille den av baklengs.

*Sukk* Husker hvordan jeg og en kamerat av og til satt i timesvis å spilte inn hørespill og små setninger for så å prøve å spille dem av baklengs/legge til ekko osv. i windows lydinnspilling. :love:

Takk, gikk fint det. Gikk å lagre det som baklengs også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har gått virus i fila :dontgetit:

Spilte inn den første beskjed mellom sporene på PDC, Da jeg testet den sist

var alt ok, men når jeg skulle åpne den nå skjer dette:

virus.jpg

Prøvde noen flere ganger å åpne , men samme skjer så jeg tok

å slettet den.

Det har gi ikke noe fra nettet engang, spilte den inn fra cden min med audiograbber :shrug:

Endret av groenn
Lenke til kommentar

Er det ingen som har hørt "Nattkjole med Urin" og alle de andre sangene som Åpen Post har oversatt???

Dum dum dum dum nattkjole med urin!

Kjenn kjenn kjenn kjenn nattkjole med urin..

Vi to på vannet uti parken...kjedelig!

Har du noe å gi meg nå, bæsjen min? Mere?

Hundre rå polakker brenner bakgården..

(fritt etter hukommelsen) ;)

Lenke til kommentar
Nå må det jo sies at Led Zeppelin høres best ut forlengs uansett :)

Hør på platene I, II og III (evt. den nye How The West was Won trippel-cdn)

så skjønner dere hvorfor så mange blir våte i øynene når Led Zeppelin nevnes.

Og Led Zeppelin IV, Houses of the Holy og HOW THE WEST WAS WON!

Var den sagt? :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvis du ikke ser på teksten er det nærmest umulig å få med seg "budskapet". Du kunne sikkert gjort dette med nesten hvilken som helst sang, det er bare å lage en tekst som stemmer med antall stavelser, og noen lyder innimellom. Så har du og funnet en sang med skjult budskap ;)

Lenke til kommentar
Hvis du ikke ser på teksten er det nærmest umulig å få med seg "budskapet". Du kunne sikkert gjort dette med nesten hvilken som helst sang, det er bare å lage en tekst som stemmer med antall stavelser, og noen lyder innimellom. Så har du og funnet en sang med skjult budskap ;)

Ikke umulig det ;)

Lenke til kommentar

Har lest en del om det der, og akkurat den låta - og leste i samme slengen at bandet (Led Zeppelin) har sagt at det ikke er noen form for skjult baklengs budskap.

Uansett tror jeg det er piss, du kan sikkert få Stairway to Heaven til å høres ut som om naboen voldtar bikkja di hvis du spiller av i 3/4 pi hastighet.

Åpen Post gutta fikk jo indiske sanger til å høres ut som det mest fantastiske med litt teksting...

Lenke til kommentar
Uansett tror jeg det er piss, du kan sikkert få Stairway to Heaven til å høres ut som om naboen voldtar bikkja di hvis du spiller av i 3/4 pi hastighet.

:!: HAHahabwwaaahaha.. Huff.. Ikke skriv sånne morsome ting!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...