Delvis Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hmm... en tungvint måte, eneste jeg kommer på nå, er å først konvertere til wav (ved hjelp av f.eks. "Alive MP3 wav converter", deretter legge inn låta i windows "lydinnspilling" Da kan du spille den av baklengs.*Sukk* Husker hvordan jeg og en kamerat av og til satt i timesvis å spilte inn hørespill og små setninger for så å prøve å spille dem av baklengs/legge til ekko osv. i windows lydinnspilling. Takk, gikk fint det. Gikk å lagre det som baklengs også. Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Takk, gikk fint det. Gikk å lagre det som baklengs også. Mak'a sangen sense baklengs? Upper du den? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Det har gått virus i fila Spilte inn den første beskjed mellom sporene på PDC, Da jeg testet den sist var alt ok, men når jeg skulle åpne den nå skjer dette: Prøvde noen flere ganger å åpne , men samme skjer så jeg tok å slettet den. Det har gi ikke noe fra nettet engang, spilte den inn fra cden min med audiograbber Endret 12. april 2004 av groenn Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 hvorfor lagde han sangen slik? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ikke hørt om Led Zeppelin? Altså gått glipp av noen av de største rockerne fra før 80-tallet? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Er det ingen som har hørt "Nattkjole med Urin" og alle de andre sangene som Åpen Post har oversatt??? Dum dum dum dum nattkjole med urin! Kjenn kjenn kjenn kjenn nattkjole med urin.. Vi to på vannet uti parken...kjedelig! Har du noe å gi meg nå, bæsjen min? Mere? Hundre rå polakker brenner bakgården.. (fritt etter hukommelsen) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jo. Finner ikke slikt alt for morsomt, egentlig, men ja... Joda... Har hørt den. Dessuten har nok ikke det noe med baklengs avspilling å gjøre. Lenke til kommentar
kenny Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Heh, "sad satan". Men det må være ganske vanskelig å lage en tekst som gir mening både forlengs og baklengs. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det må være ganske vanskelig å lage en tekst som gir mening både forlengs og baklengs. Ganske meningsløst også, for å si det som et paradoks. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Nå må det jo sies at Led Zeppelin høres best ut forlengs uansett Hør på platene I, II og III (evt. den nye How The West was Won trippel-cdn) så skjønner dere hvorfor så mange blir våte i øynene når Led Zeppelin nevnes. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Nå må det jo sies at Led Zeppelin høres best ut forlengs uansett Hør på platene I, II og III (evt. den nye How The West was Won trippel-cdn) så skjønner dere hvorfor så mange blir våte i øynene når Led Zeppelin nevnes. Og Led Zeppelin IV, Houses of the Holy og HOW THE WEST WAS WON! Var den sagt? Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) det er Led Zeppelin og ikke Zed Zeppelin ! Kkat, Nileppez Del Dette har vært kjent siden 70-tallet, dah .... EDIT: Syntaks, info Endret 18. mai 2004 av Tfosheim Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Studere teksten forlengs og baklengs, finne sammenheng og dypere mening, JeYH! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Virket ganske overbevisende i hvertfall. Men er ikke helt overbevist alikevell Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvis du ikke ser på teksten er det nærmest umulig å få med seg "budskapet". Du kunne sikkert gjort dette med nesten hvilken som helst sang, det er bare å lage en tekst som stemmer med antall stavelser, og noen lyder innimellom. Så har du og funnet en sang med skjult budskap Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvis du ikke ser på teksten er det nærmest umulig å få med seg "budskapet". Du kunne sikkert gjort dette med nesten hvilken som helst sang, det er bare å lage en tekst som stemmer med antall stavelser, og noen lyder innimellom. Så har du og funnet en sang med skjult budskap Ikke umulig det Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har lest en del om det der, og akkurat den låta - og leste i samme slengen at bandet (Led Zeppelin) har sagt at det ikke er noen form for skjult baklengs budskap. Uansett tror jeg det er piss, du kan sikkert få Stairway to Heaven til å høres ut som om naboen voldtar bikkja di hvis du spiller av i 3/4 pi hastighet. Åpen Post gutta fikk jo indiske sanger til å høres ut som det mest fantastiske med litt teksting... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Uansett tror jeg det er piss, du kan sikkert få Stairway to Heaven til å høres ut som om naboen voldtar bikkja di hvis du spiller av i 3/4 pi hastighet. :!: HAHahabwwaaahaha.. Huff.. Ikke skriv sånne morsome ting! Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hmm... Utrolig mystisk. Jeg måtte reversere plata selv for å tro det... Kan det være bevisst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå