Just_blank26 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Skjekk dette: http://www2.memlane.com/jmilner/stairwaybackwards.htm Spooky... Endret 12. april 2004 av Just_blank26 Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Den var bare dum Høh? Hvordan da? Var litt bra synes jeg. Den er ikke manipulert liksom, bare spillt baklengs. Tror dere det er tilfeldig, eller har Zed tenkt på at den skulle bli sånn baklengs? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hadde en musikklærer på ungdomsskolen som het Kay Frode Ronny. (Ja, det er sant) Han hadde delt dilla på baklengs maskering. Han dro frem at antall Lp`r og viste hvordan god klassisk rock`n roll ble brukt til å spre et satanisk budskap når de ble spilt baklengs. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Bedre illustrert: http://j2.cc/misc/sth/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Dette har eg hørt mye om før. Det rare er at det nesten bare forekom med akkurat den slag musikk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det har nok i utgangspunktet med lydbildet å gjøre, og rytmen, osv o den typen musikk. Men i Stairway to heaven er det nok gjort veldig med vilje. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har en mystisk plate der det er masse sånne baklengs beskjeder mellom sporene. Phantom Devine Comedy Phantom Devine Comedy Noen påstår det er Jim Morrisons (the Doors) gjenferd som synger der Har aldri hørt disse spilt baklengs. Er det noe program det er lett å flippe dem med? I tilfelle kan jeg også laste dem opp på siden min så dere kan få høre dem Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) dette var utrolig stilig e d noen som har flere forslag/eksempler??? Endret 12. april 2004 av Zildjian Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 ..blablabla....Tror dere det er tilfeldig, eller har Zed tenkt på at den skulle bli sånn baklengs? det er Led Zeppelin og ikke Zed Zeppelin ! var han satanist?? Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 det er Led Zeppelin og ikke Zed Zeppelin ! Haha! Sorry... er ikke så veldig inni musikken, retter det opp. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Trodde du faktisk de het Zed Zeppelin? Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Trodde du faktisk de het Zed Zeppelin? Jeg hadde vel egentlig ikke hørt om gruppen før jeg fikk høre om de baklengsnakk greiene Men er det noen som vet om noen fler låter man kan flippe? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvis du flipper noen av sangene på "Abbey Road"-albumet til Beatles, vil du høre at de sier "deeeeath" Dette var samtidig som det gikk heftige rykter om at Paul MacCartney var død. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvordan kan man flippe en mp3 låt? Noen som vet det? Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Hmm... en tungvint måte, eneste jeg kommer på nå, er å først konvertere til wav (ved hjelp av f.eks. "Alive MP3 wav converter", deretter legge inn låta i windows "lydinnspilling" Da kan du spille den av baklengs. *Sukk* Husker hvordan jeg og en kamerat av og til satt i timesvis å spilte inn hørespill og små setninger for så å prøve å spille dem av baklengs/legge til ekko osv. i windows lydinnspilling. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Ikke hørt Led Zeppelin!? Endret 12. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå