DaffyDuck Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg har sittet lenge på tanken å modd kabbise mitt..... Det er et Thermaltake Xaser III i sort... Jeg lurte på om noen hadde forslag? Vil helst se bilder da Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hva kan du gjøre med det kabinettet da.. se litt rundt omkring på nettsider etter info da.. tt sitt kabbis er jo allerede vindu og shit i... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Thermaltake er meget dårlige moddeobjekt, sats på ett umodda kabinett, og modd det. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Du kan kutte det opp i 1 cm strimler og bygge/lime det sammen igjen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 du kan lakke innsiden men fluorisernde maling og sette inn uv katoder Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Prøv og finne deg et gammelt kabbinett du har og ordne på det. Kan ikke gjøre noe med et fordig modda kabinett.. (om du ikke har den versjonen uten plaxi) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 har også den tt x3 svarte.. har et lite tips da.. om du vil gjøre det er jo opp til deg da.. På døra i fronten er det jo litt rødt som er der, hvis du vil ha det bort, er det bare å skru på de skruene som er der, løfte platene ut, fjerne de røde platene, skru alt på plass, og du har en litt mer "tøffere" front på et xaser3.. er ikke så veldig mye modding involvert, men det blir bra.. Skulle ha posta bilder, men er på lan nå, så det går ikke.. senere kanskje.. Tips2: ikke begynn å styr med den opplyste TT skrifta, det blir bare tull.. vanskelig å montere igjen og.. Så er du snill med deg selv, ikke skru ut de blanke skruene på innsiden av døra/plata... Lenke til kommentar
SunIx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg har sittet lenge på tanken å modd kabbise mitt..... Det er et Thermaltake Xaser III i sort... Jeg lurte på om noen hadde forslag? Vil helst se bilder da http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=229646&st=0 <---detter er mitt Thermaltake Xaser III ( sort ) ikke såe mye modding nu kommer.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Skal modde et Xaser III selv. Skal legge ut bilder når det er ferdig. Alt jeg har nå er Dragon etche på vinduet Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 hvis du skal modde et TT litt til kan du jo lage vindu i toppen og lakere det inni.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Lakk det inni, lag vindu i hele toppen og legg inn enten 80mm eller 120mm vifter oppå der.. Eller puss ned hele kabinettet til metallet og puss det med fint, vått sandpapir og polér... Det blir drit kult Lenke til kommentar
Armitage Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg leste nettopp en artikkel som foreslo å fjerne vinduet og metallet i front, som holder den lysende reklamen på plass. Da vil viftene i front få mye bedre tilgang til luft. originalt er det jo bare en liten luke i bunnen og noen små hull i front som slipper inn luft. Jeg skal prøve det ihvertfall Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg leste nettopp en artikkel som foreslo å fjerne vinduet og metallet i front, som holder den lysende reklamen på plass. Da vil viftene i front få mye bedre tilgang til luft. originalt er det jo bare en liten luke i bunnen og noen små hull i front som slipper inn luft. Jeg skal prøve det ihvertfall Før du gjør det, les min post 4 oppover... er no dritt å få settet på den platen med TT skrifta.. der er no dritt.. Jobba med det i ca 20 min. men likevell ble det skjevt.. Lenke til kommentar
Armitage Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) vel, jeg leste innlegget ditt. og jeg har allerede tatt av den plastikk tingen 2 ganger. trikset er å være tålmodig. Vil ha mere luft fra de viftene som ble med. de skyver så lite luft. skikkelig skuffa over det ja. trodde thermaltake lagde bedre vifter enn det. samtidig så foreslår jeg å fjerne vinduet og plastikken og dermed blir det jo ikke noe stress med det. Endret 10. mai 2004 av Armitage Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 vel, jeg leste innlegget ditt. og jeg har allerede tatt av den plastikk tingen 2 ganger. trikset er å være tålmodig. Vil ha mere luft fra de viftene som ble med. de skyver så lite luft. skikkelig skuffa over det ja. trodde thermaltake lagde bedre vifter enn det. samtidig så foreslår jeg å fjerne vinduet og plastikken og dermed blir det jo ikke noe stress med det. Men blir det ikke så stygt da? har prøvd det, men likte det ikke.. er det veldig varmt så åpner jeg enten sidedøra, eller hele front døra å lar den stå oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå