Gå til innhold

Case modding | Thermaltake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har også den tt x3 svarte.. har et lite tips da.. om du vil gjøre det er jo opp til deg da.. :p

På døra i fronten er det jo litt rødt som er der, hvis du vil ha det bort, er det bare å skru på de skruene som er der, løfte platene ut, fjerne de røde platene, skru alt på plass, og du har en litt mer "tøffere" front på et xaser3.. er ikke så veldig mye modding involvert, men det blir bra.. :)

Skulle ha posta bilder, men er på lan nå, så det går ikke.. :( senere kanskje..

Tips2: ikke begynn å styr med den opplyste TT skrifta, det blir bare tull.. vanskelig å montere igjen og.. Så er du snill med deg selv, ikke skru ut de blanke skruene på innsiden av døra/plata... :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg leste nettopp en artikkel som foreslo å fjerne vinduet og metallet i front, som holder den lysende reklamen på plass. Da vil viftene i front få mye bedre tilgang til luft. originalt er det jo bare en liten luke i bunnen og noen små hull i front som slipper inn luft. Jeg skal prøve det ihvertfall :yes:

Lenke til kommentar
Jeg leste nettopp en artikkel som foreslo å fjerne vinduet og metallet i front, som holder den lysende reklamen på plass. Da vil viftene i front få mye bedre tilgang til luft. originalt er det jo bare en liten luke i bunnen og noen små hull i front som slipper inn luft. Jeg skal prøve det ihvertfall :yes:

Før du gjør det, les min post 4 oppover... er no dritt å få settet på den platen med TT skrifta.. der er no dritt.. Jobba med det i ca 20 min. men likevell ble det skjevt.. :realmad:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

vel, jeg leste innlegget ditt. og jeg har allerede tatt av den plastikk tingen 2 ganger. trikset er å være tålmodig. :)

Vil ha mere luft fra de viftene som ble med. de skyver så lite luft. skikkelig skuffa over det ja. trodde thermaltake lagde bedre vifter enn det.

samtidig så foreslår jeg å fjerne vinduet og plastikken og dermed blir det jo ikke noe stress med det.

Endret av Armitage
Lenke til kommentar
vel, jeg leste innlegget ditt. og jeg har allerede tatt av den plastikk tingen 2 ganger. trikset er å være tålmodig. :)

Vil ha mere luft fra de viftene som ble med. de skyver så lite luft. skikkelig skuffa over det ja. trodde thermaltake lagde bedre vifter enn det.

samtidig så foreslår jeg å fjerne vinduet og plastikken og dermed blir det jo ikke noe stress med det.

Men blir det ikke så stygt da? har prøvd det, men likte det ikke.. :shrug:

er det veldig varmt så åpner jeg enten sidedøra, eller hele front døra å lar den stå oppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...