Nismo Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Har nå hatt Neowatch i ca. et år. Har fungert bra. Men etter at jeg fikk Norton AV ville ikke de to fungere særlig sammen... Installerte da ZoneAlarm. Nå ser en virkelig hvor mange programmer som "bruker" internett. Skremmende.. (det meste er jo ganske uskyldig) Tror også at internett har blitt raskere med ZoneAlarm (merker det ganske fort med ISDN) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 litt utenom, men, den DVD spilleren du har, den bråker grusomt, sant? eller er det bare min? :wink: Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 Den bråker noe j*****lig. Jeg har sendt mail til Pioneer og spurt om hvorfor det ikke går an å bruke program som "nero drivespeed". Fikk svar tilbake: Det fordi det ikke er innebygd noen "Speed-Adjust hardware" spilleren. Tror du kan stille ned hastigheten på 106-serien. Jeg angrer på at jeg kjøpte slot-in Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Har 106s selv og den funker ikke med nero drivespeed (men tror den bråker mindre enn 105 serien). Er ganske fornøyd så langt, spesielt med slot-in og ata 66. Bruker brenneren (støtter drivespeed) til å se filmer. Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 Er det kommet noen nye slot-in spillere som ikke bråker så mye (bortsett fra 106)? Kanskje andre enn Pioneer ? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Skal si denne tråden warpet fort i "feil" retning :smile: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 my bad! :smile: jeg angrer oxo på at jeg kjøpte den... forresten, har dere merket noe til at den bråker mer etter at man flashet firmware for å gjøre den sonefri, eller er det bare jeg som fabler? Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Har flashet til nyeste fimware (ikke sonefri), og jeg tror den bråker litt mer nå. Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Litt mer off topic: Så akkurat reviewen av 116s på forsiden hvor det var en link til dvdutils som bl.a. lar deg stille hastighet på dvd'en (funker dessverre bare med 106 og 116 serien). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå