Haraldson Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Når jeg skal sende en søknad om en tomt til Pixel Street, bare står sida og loader i det uendelige... Dermed vet jeg ikke om den er sendt eller ikke... Kan en av administratorene på Pixel Street fikse dette, evt. sjekke om NMI on XTC, HW.no ID 27757 har sendt inn en søknad? Takk. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 sorry for spaming men hva med å bruke pixel street tråden til dette? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Svendsen, du sier noe... Tenkte ikke over at den var til en gang! Det virker som om serveren er midlertidig nede, da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har du mekka hus? Får vi se? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Hadde jeg bare hatt en server som funka, så... Har liksom ikke drivd så mye med pixelart heller, så ikke forvent deg for mye Tenkte å ha med en liten "retro" fra "Leisure Suit Larry: Land Of The Lounge Wizard", men prt scr funka ikke da... Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Stenger denne da det skulle vært plassert i pixltråden. Etter "flammingen" av Blib da han mislyktes med en join velger jeg å la dere gjøre det manuelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg