Nolander Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Orphen: scion of sorcery. Første spillet jeg fikk, en stor skuffelse. Lenke til kommentar
[MakT] Diablo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Nei nå holder det!!! Timesplitters er bra!!! TS2 er bra!!! Jeg tør faktisk gå så langt som å si at Timesplitters serien er kanskje den beste 1. shooter serien Playstation 2 noen gang har hatt og sannsynligvis vil ha i nærmeste fremtid. Skal man plukke ut det verste av det store "waste" av PS2 spill må man jo gå inn på de virkelig store bløffene. Timesplitters og TS2 er det første skytespillet noen gang laget av Free Radical på PS2, mens f. eks du kan ta Resident Evil serien som faktisk er akkurat det samme uansett om du spiller 1'ern på ps1 eller 3'ern på ps2. (Utenom grafikken da selvfølgelig ) Og bare som en avslutning....... Final Fantasy, Raven Shield og MGS serien Thomas?? kremt* liker du dem bør du like alt Mvh Joakim "Jo mer jeg lærer menneske å kjenne. Jo mer liker jeg hunder" - Adolf Hitler Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Resident Evil Dead Aim! :thumbdown Endret 15. april 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Konsollspørsmål skal i konsollforumet. Det er derfor det er her. Flyttes Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det er så mye dårlige spill til den konsollen at jeg ikke orker å ramse opp noen engang... Xbox! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Auto Modellista Det må være det dårligste spillet jeg noen gang har prøvd! timesplitters suger kraftig samt' spiderman Timesplitters er jo GENIALT Lenke til kommentar
[MakT] Diablo Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det er så mye dårlige spill til den konsollen at jeg ikke orker å ramseopp engang. Bare et lite hint... PS2 og X-box har så og si akkurat de samme spillene så er det mye dårlig på den ene er det mye dårlig på den andre! I tillegg er X-box laget av Mircrosoft og jeg mener.... behøver egentlig Bill Gates mer penger??? Eller kan vi kanskje slutte å sluke alt han selger rått?? Er også enig i at denne posten burde stått på PS2 området, Huff Hallan, Skjerp deg! mvh Jome "Hvis Lenin's enke ikke oppfører seg skikkelig, oppnevner vi en annen kvinne til å være Lenin's enke" - Josef Stalin Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Diablo' date='16/04/2004 : 22:21'] I tillegg er X-box laget av Mircrosoft og jeg mener.... behøver egentlig Bill Gates mer penger??? Eller kan vi kanskje slutte å sluke alt han selger rått?? Trenger Sony mer penger, da? Lenke til kommentar
Bobby_Brown Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Batman dark Tomorrow er ikke blant de største klassikerne.. Selv syntes jeg også at Fire Warrior var ganske skuffende, men vil ikke si at det er det dårligste på PS2. Lenke til kommentar
Zlascher Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Silent Scope og selv om det er så dårlig har de klart å få gitt ut både 1,2 og3. Lenke til kommentar
Katumutso Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 HELT enig! Silent Scope SUGER! Det må vist være noen som liker det uheldigvis! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Diablo' date='16/04/2004 : 22:21'] behøver egentlig Bill Gates mer penger??? Hver xbox selger jo med tap... Og uten Microsoft hadde vi sikkert vært 10 år tilbake i utviklingen nå, tenk på revolusjonen directx for eksempel. Hmm, har spilt mange dårlige ps2 spill, men det er et bilspill som var helt forferdelig som jeg ikke husker navnet på... Lenke til kommentar
Katumutso Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 har noen prøvd Tony Hawks Underground! Bra spill men kjøretøyene er helt forferdelig! Burde ikke vært med i spillet! Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 final fantesy XI eller hva det hetter det er så drit men det er jo et jentespill da og ligner på pokemon. mane som blir sure på meg nå Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 amer' date='19/04/2004 : 23:17'] final fantesy XI eller hva det hetter det er så drit men det er jo et jentespill da og ligner på pokemon.mane som blir sure på meg nå Det har du rett i ... Lenke til kommentar
yojimbo Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 amer' date='19/04/2004 : 23:14'] final fantesy XI eller hva det hetter det er så drit men det er jo et jentespill da og ligner på pokemon.mane som blir sure på meg nå spillet du tenker p¨å er final fantasy x-2 og er et kvalitetsspill trass i at det handler om tre jenter! Lenke til kommentar
Smog125 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Pakkis, Dark Chronicle virket ikke. Jeg byttet spillet i en ny åpnet Dark Chronicle med samme feil. Dark Chronicle imponerte ikke stort. Men DC1 er bra da. Hvordan klare du det da. Det funker helt fint oss meg. Bare noen problemer når du tar bilder i spillet Etter at du har vært inne om Photo albumet. Men dette skjer bare når du er inne på andre verden. Endret 13. mai 2004 av Smog125 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Huff Minestry of Sound. Det er noe av det dårligste jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå