Zildjian Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 hva synes dere e det dårligste spillet på ps2??? Spyro The dragon: enter the dragonfly suger kraftig!!! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Shadowman 2. 1`ern på n64 var genialt. Desverre ble denne oppfølgeren latterlig teit. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Dark Chronicle 2, helt klart, dette fordi det ikke virker skikkelig. På min maskin henger det seg opp stadig vekk, og jeg klarer ikke å komme til neste savepoint før det henger seg, dermed sitter jeg fast. Nei, de var skuff, men ville vært bra om det hadde virket. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Dark Chronicle 2, helt klart, dette fordi det ikke virker skikkelig. På min maskin henger det seg opp stadig vekk, og jeg klarer ikke å komme til neste savepoint før det henger seg, dermed sitter jeg fast. Nei, de var skuff, men ville vært bra om det hadde virket. Pass deg før enkelte slapper deg hardt! Dårligste spillet til PS2 jeg har vært borti er definitivt Midnightclub 1. 2'rn var heller ikke en særlig fornøyelse. EDIT: Typos Endret 11. april 2004 av Pakkis Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Pakkis, Dark Chronicle virket ikke. Jeg byttet spillet i en ny åpnet Dark Chronicle med samme feil. Dark Chronicle imponerte ikke stort. Men DC1 er bra da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Åh, det er kanskje "hvilket spill er best" du mente. Beklager så mye, men når jeg gikk på skolen, lærte jeg at ordet "hvem" ble brukt i sammenheng med personer, ikke gjenstander. Dumme meg. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Åh, det er kanskje "hvilket spill er best" du mente. Beklager så mye, men når jeg gikk på skolen, lærte jeg at ordet "hvem" ble brukt i sammenheng med personer, ikke gjenstander. Dumme meg. Har du ikke gitt opp ennå? De kommer aldri til å lære, så du får bare venne deg til det Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 timesplitters suger kraftig samt' spiderman Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hva synes dere e det dårligste spillet på ps2??? Spyro The dragon: enter the dragonfly suger kraftig!!! Ahh....Så MANGE å velge mellom! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Åh, det er kanskje "hvilket spill er best" du mente. Beklager så mye, men når jeg gikk på skolen, lærte jeg at ordet "hvem" ble brukt i sammenheng med personer, ikke gjenstander. Dumme meg. Har du ikke gitt opp ennå? De kommer aldri til å lære, så du får bare venne deg til det kanskje det, kanskje ikke, men det betyr ikke at man ikke fortsetter å starte, dette er en prinsipp sak! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Spyro The dragon: enter the dragonfly suger kraftig!!! Spyro spillet til PS2 er ikke noe særlig nei, men det dårligste? Tror ikke det... Jeg likte godt de gamle Spyrospillene, men Enter the Dragonfly ble for tregt. I begynnelsen var jeg enig med deg, men fant ut at det var mer en skuffelse Lenke til kommentar
Baldiman Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det finnes et fiskespill som bare må være så dårlig at ingen har giddet å spille det. Wizardry sugde syntes jeg.. For ikke å glemme Unlimited Saga Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 rayman M suger bigtime.. fikk det med ps2en min.. byttet det på spiderman Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 timesplitters suger kraftig samt' spiderman Timesplitters syntes jeg er ett av de beste spillene da. Er dødsgøy å spille med 4 player, og challengene i spillet er geniale. Utrolig briefemoment når du har klart en challenge en kompis ikke klarer. Toeren syntes jeg var kjedelig. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 timesplitters suger kraftig samt' spiderman Jeg synes Timesplitters er knalltøft. Særlig å spille oppdrag sammen med en annen levende ekte person. Det tar helt av. Ganske kult å spille et av de slakt dem ned brettene også, med bots og slikt alá Battlefield. Tror ikke jeg har spillt noe spesielt dårlig PS2 spill, den dårligste er kanskje Matrix et eller annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå