Potetdamen Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hei. Jeg har en server her.. men mangler en skjerm til den så jeg vil styre den fra denne pc'en jeg sitter på nå. Hvilket program må jeg bruke da? Kan huske jeg hadde et prog før men finner det ikke.. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Du kan jo prøve Radmin. Jeg synes det er ganske bra Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 takker for svar Lenke til kommentar
Calm Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) tightVNC Joa, VNC er en grei GRATIS løsning... Men foretrekker Remote Administrator... Eneste grunnen til at jeg noen gang har brukt VNC er fordi man ikke må bruke klient software, men kan logge seg inn med en webbrowser med Java... Endret 11. april 2004 av Calm Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 VNC, enkelt og gratis. .. og ukryptert.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 VNC, enkelt og gratis. .. og ukryptert.. Skal ikke si noe sikkert, men ukryptert er ikke verdens største problem på Lokalnettet hjemme hos en privat liten server. Ikke akkurat det største terror målet det. Men klart er man paranoid er det kanskje (ikke) noen grunn til bekymringer. Lenke til kommentar
dakri Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hvilket operativsystem har du på serveren? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 nettopp kobla den opp opp på nett. Kjører XP men tenkte jeg skulle installere Linux.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvis du kjører XP, bruker du remote desktop. Ser overhode ingen grunn til å bruke noesomhelst annet. Jeg har to skjermer på min PC, og har remote desktop vindu av serveren i et vindu på den ene skjermen min. Helt genialt.. Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Legg inn linux, så kan du bruke ssh . Lenke til kommentar
dakri Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvis du kjører XP, bruker du remote desktop. Ser overhode ingen grunn til å bruke noesomhelst annet. Jeg har to skjermer på min PC, og har remote desktop vindu av serveren i et vindu på den ene skjermen min. Helt genialt.. Jeg kjører også remote desktop mot server, og det funker veldig bra. Man får jo med lyd fra serveren gjennom RDP også, glimrende :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå