Abits Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Bruker kaspersky 4.5 og den finner da disse uten problemer, så jeg kunne selvsagt slette disse selv, men hvorfor i huleste klarer ikke programmet å slette disse ? Er noen downloader hacktool win32.pexer som jeg har liggende på en annen maskin med Windows 2000pro Så har jeg en trojandownloader. win32.swizzor.k fra bittorrent dritt på denne maskinen. med Xp pro får hverken slette eller desifisere disse Er disse umulige å slette med antivirus programm ? Endret 11. april 2004 av Abits Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har du prøvd HouseCall til Trend Micro? Lenke til kommentar
Abits Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Har ikke fått prøvd HouseCall enda, fordi serveren er så treg og med isdn så¨går det ikke særlig kjapt. Et annet problem er viruset Netsy.q som heller ikke virusprogrammet fikk slettet. prøvde med programmet FxNetsky men det fant ikke en dritt, hverken på XP eller windows 2000 som jeg overførte dette viruset for en test, heller ikke i Win 2000 fant FxNetsky netsky.q FxNetsky er fra symantec.com Hentet et program som heter stinger og fant netsky uten problemer kopi fra logg Scan initiated on Mon Apr 12 13:55:48 2004 J:\spool\RCV8.tmp\product.zip Found the W32/Netsky.p@MM!zip virus !!! J:\spool\RCVB.tmp\ Found the W32/Netsky.p@MM!zip virus !!! Number of clean files: 422 Number of infected files: 2 Uansett er vel netsky p og q det samme Er veldig dårlig når FxNetsky er fra symantec ikke klarer å finne dritten. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Prøv avast.com, Home, gratis antivirusprog....... Lenke til kommentar
Abits Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 avast fant jo Netsky og fikk slettet disse da Men den fant ikke hacktool og trojandownloaderen Får prøve litt mere Lenke til kommentar
Zink Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Norman har kommet med en NetskyFix 2 ok, ser det er fixa - ...testa ad-aware ? Endret 12. april 2004 av Zink Lenke til kommentar
Abits Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Brukt kun spyboot enda virker ikke som det finnest noen programmer for å fjerne swizzor eller pexer å fjerne disse manuelt tror jeg ikke er godt nok. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 et annet forlag, selv om det neppe er aktuelt hvis du har ISDN, er å hante ned Trend Micro Oc-cillin internet security (trial) og installere/oppdatere den og skanne. Lenke til kommentar
Abits Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Er vel på 30-40mb vel, så det er jo ikke problemet da, om jeg klarer å laste mere en 10kb-s Tok likegodt å slettet ormen istedet, håper det greier seg Lenke til kommentar
Abits Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Finnest det en Netsky patch som instalerer i windows så at man ikke får dette problemet mere ? blaster finnest det ihverfall. Endret 12. april 2004 av Abits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå