Gå til innhold

[Fixed]Mistet lyden i høytalerene

Anbefalte innlegg

Greit, jeg kom akkuat hjem fra TG og de første jeg emrket var ingen lyd. Alle ledninger var koblet i. Jeg avinstallerte driverene og prøvde å installere på nytt. Fikk feilmelding om at den ikke fant et Audigykort da. I tillegg stod "Bluetooth Sound" eller noe som standard lydkilde. (Har BT-nettverk med telefonen). Jeg tok ut kortet, blåste det rent for støv og puttet det tilbake. Windows fant kortet, jeg fikk installert driverene og har patchet til nyeste versjon, men jeg har ingen lyd. Har sjekket alle softwareinnstillinger angående stilling av volum. I "Kontrollpanel" - "Audio" står nå Audigy oppført alle steder det kan stå og jeg har tilogmed disablet BT-lyd. Still no sound!

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aha! Okay, jeg har løst problemet. Det var nemlig en reinstallasjon av driverene og alt det andre jeg gjorde som var rett - problemet var bare at jeg også prøvde å leke meg litt med kablene bak på PCen og glemte å sette dem inn igjen. Værst av alt var det at det var Windows Help-system som minte meg på det :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...