Blib Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Greit, jeg kom akkuat hjem fra TG og de første jeg emrket var ingen lyd. Alle ledninger var koblet i. Jeg avinstallerte driverene og prøvde å installere på nytt. Fikk feilmelding om at den ikke fant et Audigykort da. I tillegg stod "Bluetooth Sound" eller noe som standard lydkilde. (Har BT-nettverk med telefonen). Jeg tok ut kortet, blåste det rent for støv og puttet det tilbake. Windows fant kortet, jeg fikk installert driverene og har patchet til nyeste versjon, men jeg har ingen lyd. Har sjekket alle softwareinnstillinger angående stilling av volum. I "Kontrollpanel" - "Audio" står nå Audigy oppført alle steder det kan stå og jeg har tilogmed disablet BT-lyd. Still no sound! Endret 11. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 brukt driver cleaner når du avinstallerte? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Uhm, nei, men jeg tviler på at det var problemet dessverre Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Aha! Okay, jeg har løst problemet. Det var nemlig en reinstallasjon av driverene og alt det andre jeg gjorde som var rett - problemet var bare at jeg også prøvde å leke meg litt med kablene bak på PCen og glemte å sette dem inn igjen. Værst av alt var det at det var Windows Help-system som minte meg på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå