the animal Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 jeg har mekka et nytt kabbis... å har så lyst å poste bilder av drt men har ikke hjemme side å linke til. har heller ikke peiling på laging av hjemme side men har så lyst å vise fram kabbiset mitt... er det noen som kan poste bildene for meg eller hjelpe meg litt fram her!!! kan sende bildene men kan ikke redigere å sånn. men kan ta noen bilder det kan jeg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Tja kan du feks hive de som vedlegg i en mail til meg skal jeg se å få dem på nett for deg. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Tja kan du feks hive de som vedlegg i en mail til meg skal jeg se å få dem på nett for deg. send e-mail adressen din så skal jeg se hva jeg får til Lenke til kommentar
3dme Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Du burde skaffe deg en home.no ftp,20 mb gratis web space,perfekt for bilder og slikt når man skal poste dem i forums... Alt du trenger for og uploade er et ftp program,som f eks smartftp.. Endret 12. april 2004 av 3dme Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Du burde skaffe deg en home.no ftp,20 mb gratis web space,perfekt for bilder og slikt når man skal poste dem i forums...Alt du trenger for og uploade er et ftp program,som f eks smartftp.. jeg fikk noe sånt av Tiskali når jeg fikk bredbån derfra men har aldri kalert å rote meg til å prøve å lage hjemme side eller poste bilder... men skal se hva jeg får til i nærmere tid Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Her---... Gratis bilde upload En her på forumet som har satt opp Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Her---... Gratis bilde upload En her på forumet som har satt opp skal prøve da... takker så meget men hvor stor skal bildene være 400*400 vil det si 40 cm *40 cm eller er jeg helt på jordet Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Alt du trenger for og uploade er et ftp program,som f eks smartftp.. Du trenger ikke det en gang, min datamaskin fungerer fint til det.. klipp og lim Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 jeg har lagt dem ut nå Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 the annimal sitt kabinett Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvorfor står DVD/CD-Rom så langt ut egentlig? Det så ikke ut som de skulle være slik... Bare lurer Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Hvorfor står DVD/CD-Rom så langt ut egentlig? Det så ikke ut som de skulle være slik... Bare lurer de er helt intill kabinettet men det var en kant på dem såm jeg hadde oversett så de på stikkende litt ut 1-2 mm Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Stikker de bare ut 1-2 mm? Ser ut som det er mye mer. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Stikker de bare ut 1-2 mm? Ser ut som det er mye mer. Det er fordi det er mellomrom mellom CD og Fan-Controller. Edit: Glemte nesten å kommentere kabinettet. Jeg synest det var skikkelig flott. Skulle ønske du kunne tatt noen bilder fra innsiden. Endret 12. april 2004 av dD. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 var tøft det kabinettet! jaja..men var litt rart de cdrommene ja.. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Stikker de bare ut 1-2 mm? Ser ut som det er mye mer. Det er fordi det er mellomrom mellom CD og Fan-Controller. Edit: Glemte nesten å kommentere kabinettet. Jeg synest det var skikkelig flott. Skulle ønske du kunne tatt noen bilder fra innsiden. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=230674 Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 var tøft det kabinettet! jaja..men var litt rart de cdrommene ja.. det er for jeg ikke har noe i brønnen mellom vifte kontrollen og cd rommene Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Evo 240 radiator? nei men skulle ønske det var det... har bare ikke rå til vannkjøling enda men lagde sånn i tilfelle det blir det i tiden framover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå