danweb.cjb.net Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 er det meg eller er Ram prisen skyhøye?? kjøpte ei rambrikke på 512 to-tre månder før jul da kosta den ca 550 kr nå kosyer samma brikka over 1000.! er det p.g.a. TG at internett butikkene setter opp prisene eller?? utrolig irriterendes når jeg skulle hatt ei brikke Lenke til kommentar
EDB Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Du får klage til komplett Er dumt med alt som er dyrt syntes jeg Lenke til kommentar
snikka Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det er vel en generell underproduksjon/mangel på DDR-RAM som gjør at prisen har steget kraftig i det siste... Lokale forhold som TG har vel neppe særlig innvirkning på prisene... Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det er vel en generell underproduksjon/mangel på DDR-RAM som gjør at prisen har steget kraftig i det siste...Lokale forhold som TG har vel neppe særlig innvirkning på prisene... itillegg til litt prissamarbeid mellom minneprodusentene.. Lenke til kommentar
SS7 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det har alltid vært slik. Jeg er ikke sikker på hvorfor dette skjer, men så lenge jeg kan huske har prisen på ram variert nesten fra måned til måned. Det er så man skulle hatt en rambørs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå