the animal Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 som det sier: er det noen som spiller MTG her??? for de som ikke vet hva det er så er det et kort spill!!! er kansje ikke verden beste spiller men har spelt siden 1996 tror jeg, det her bare havnet på hyllen det siste året... Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 ingen spillere har eller, nei vel da Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har en kamerat som spillte veldig masse for noen år siden, men tror han har solgt alle kortene sine no... Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 spilte for lenge,lenge siden... 7-8 år siden eller noe. Det var tider det.. Kortene ligger hjemme fortsatt tror jeg; Shivans, dobbeltland og serra angels var de beste kortene den gangen. Jeg slutta en gang uti 4.edition. Husker ice age og fallen empires. Er det fortsatt folk som spiller? mag Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) spilte for lenge,lenge siden... 7-8 år siden eller noe. Det var tider det.. Kortene ligger hjemme fortsatt tror jeg; Shivans, dobbeltland og serra angels var de beste kortene den gangen. Jeg slutta en gang uti 4.edition. Husker ice age og fallen empires. Er det fortsatt folk som spiller? mag ja det er folk som spiller vi har jo spilleklubb har jeg bor... har jo en av norges beste spillere her.... er du innterresert å selg noen kort eller?? kansje bytte i pc deler Endret 12. april 2004 av the animal Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har selv spilt for mange år siden, hvem er en av Norges beste spillere? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 en i mitt nabolag (menger jeg de selvfølgelig) han mener get ganske mye slev også eller har vi mange bra spillere i svelvik Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 spilte for lenge,lenge siden... 7-8 år siden eller noe. Det var tider det.. Kortene ligger hjemme fortsatt tror jeg; Shivans, dobbeltland og serra angels var de beste kortene den gangen. Jeg slutta en gang uti 4.edition. Husker ice age og fallen empires. Er det fortsatt folk som spiller? mag ja det er folk som spiller vi har jo spilleklubb har jeg bor... har jo en av norges beste spillere her.... er du innterresert å selg noen kort eller?? kansje bytte i pc deler Sorry, men de ligger hjemme i oslo og skal ikke dit før om 3-4 mnd. Har sikkert glemt alt da. Og uansett ville jeg sikkert blitt lurt siden jeg ikke har noe snøring på hva korta er verdt i dag. mag Lenke til kommentar
the animal Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 spilte for lenge,lenge siden... 7-8 år siden eller noe. Det var tider det.. Kortene ligger hjemme fortsatt tror jeg; Shivans, dobbeltland og serra angels var de beste kortene den gangen. Jeg slutta en gang uti 4.edition. Husker ice age og fallen empires. Er det fortsatt folk som spiller? mag ja det er folk som spiller vi har jo spilleklubb har jeg bor... har jo en av norges beste spillere her.... er du innterresert å selg noen kort eller?? kansje bytte i pc deler Sorry, men de ligger hjemme i oslo og skal ikke dit før om 3-4 mnd. Har sikkert glemt alt da. Og uansett ville jeg sikkert blitt lurt siden jeg ikke har noe snøring på hva korta er verdt i dag. mag spørs hva du har det vetu ja du kan bli ganske rundlurt, men hva så du spiller ikke å det samler bare støv ja ja skal ikke mase jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå