Ghost Of Death Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Sånn som jeg har forstått, må man ha et kontrollerkort, en parallellport, og et display. Men det jeg ikke helt forstår, er: Må man trekke kabelen fra baksiden av kabinettet og inn til kontrollerkortet? Eller er det noen andre muligheter? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) jess, det må man.. vet ikke om det finnes kontrolerkort til paraellport som har porten på innsiden.. men all fornuft sier meg at det ikke finnes Endret 11. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Problemet er at det ser maksimalt stygt ut... Jaja, kan vel kanskje leve med det. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 er eing i det.. har samme problemet selv.. vurderer å lodde på en port på innsiden eller noe slik på ett kontroller kort jeg får snart Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Sånn som jeg har forstått, må man ha et kontrollerkort, en parallellport, og et display. Men det jeg ikke helt forstår, er: Må man trekke kabelen fra baksiden av kabinettet og inn til kontrollerkortet? Eller er det noen andre muligheter? Har du flat kabel eller vanlig? Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Flatkabel. Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hvis du må strekke kabelen inni kabinettet så blir det stygt men på biltema så har de denne, tror den skulle gjøre susen. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Kansje man kan fixe-og-trixe litt med dette kortet? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=100905&cks=PRL Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg har gjort det, og det ser ikke SÅ stygt ut da. Går en kabel ut fra printerporten, inn i en PCI-slot med borra hull til kabel, langs kanten nede i hjørnet og opp i 3,5" brønnene. Den er så og si usynelig. Spesielt nå som jeg har speilfliser over den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå