potetskrell Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har to laange hvite kabler til naboene.. Bestilte dem gjennom et lokalt firma og fikk dem på en rull.. Ikke så dyrt og veldig praktisk.. Se i gulesider, du Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det var forresten en som spurte på Teknisk Bureau (tror jeg) etter cat 5 kabel. Han fikk lampettledning.... Jeg fikk ikke lampettledning, han trykket litt på maskinen, ventet litt å sa "nei, det har vi desverre ikke, men vi har lampettledning, blir kanskje litt tynt". Tror ikke helt han forsto hva cat5 var . Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 ah va d deg, trodde d va krulle Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 du kjøper vel skjermet cat5/6 ellers så er det noen kabler med mere kobber i ledningene jeg hadde nok gått for en hvit multikabel fra elfa for audio/video men vi er jo forskjellige og pris spiller ofte en rolle Lenke til kommentar
Jan Olav Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 www.leteng.no Edit: fant ikke hvit kabel der. Men tror de kan lage kabler på bestilling... Leteng er vel leverandør til forhandlere og ikke sikkert du får kjøpe kvanta på 1 stk. Ferdigpluggede kabler kan du kjøpe hos: www.clasohlson.no. De har også mye annet til nettverk. Annen solid leverandør er: www.elfa.se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå