Guybrush Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Er på utkikk etter hvit nettverkskabel. Den kan gjerne være uten både plugger og eventuell påskrift på den. Noen som vet om noen som selger dette? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Tør jeg spørre hva du skal bruke den til? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Er på utkikk etter hvit nettverkskabel. Mange som kikker etter dette, så langt har jeg ikke sett noen som har lykkes. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 No probs. Ta en titt på http://www.elfa.se og søk etter "cat 5" så finner du mange forskjellige nettverkskabeler i hvit utførelse. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Tør jeg spørre hva du skal bruke den til? Skal sikkert feste den ved siden av en hvitmalt list feks.. Skulle gjerne visst hvor man får tak i det.. Ingen som vet??? Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg har en hvit kabel, ser ikke ut som det er noe påskrift på den. Jeg fikk den gjennom en kamerat som kjente en elektriker. Denne var uten plugger. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 No probs. Ta en titt på http://www.elfa.se og søk etter "cat 5" så finner du mange forskjellige nettverkskabeler i hvit utførelse. Fant noen hvite, men stod at de var "cat 6", kan disse brukes son nettverkskabel? Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 cat6 kan brukes, og er vel mer fremtidsrettet enn cat5. Kablene er også noe stivere, så kanskje litt værre å legge. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 No probs. Ta en titt på http://www.elfa.se og søk etter "cat 5" så finner du mange forskjellige nettverkskabeler i hvit utførelse. Fant noen hvite, men stod at de var "cat 6", kan disse brukes son nettverkskabel? det kan de men det er kabler for gbit nettverk så du vet det hvis du har lyst på det en gang Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 No probs. Ta en titt på http://www.elfa.se og søk etter "cat 5" så finner du mange forskjellige nettverkskabeler i hvit utførelse. Fant noen hvite, men stod at de var "cat 6", kan disse brukes son nettverkskabel? det kan de men det er kabler for gbit nettverk så du vet det hvis du har lyst på det en gang Det kan det fort hende jeg får lyst på ja... hehe... da går jeg for de da.. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) www.leteng.no Edit: fant ikke hvit kabel der. Men tror de kan lage kabler på bestilling... Endret 11. april 2004 av cecolon Lenke til kommentar
HJ-L Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Sandberg kablene bruker å være hvite ITButikken selger bl.a. disse Endret 11. april 2004 av HJ-L Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Du får sikkert tak i det på kraftlaget/internett leverandøren din. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 www.leteng.no Edit: fant ikke hvit kabel der. Men tror de kan lage kabler på bestilling... De har dessverre ikke hvit de heller. Men hvis elfa har, er jo saken biff. Takk! Skal faktisk bruke den til å overføre lyd/bilde fra datamaskinen til TV'en. (jeg lodder på phono-plugger i hver ende. Fungerer perfekt) Og det er jo litt penere med hvit ledning rundt i huset i stedet for f.eks. grå. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 vel jeg kjøpte en rull med 300m kabel (helt hvit kabel, uten påtrykk) på haneseth i bodø (helt vanlig elektroentrepenør)...... finn en elektriker, spør... har dere cat5e/cat6 Lenke til kommentar
salif Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Om du hadde lett ordentlig på url som ble gitt ovenfor så hadde du funnet ut at dem selger Cat5 kabler der. her ser du at de selger 0.5, 1, 2, 3, 5, og 10 meter lange kabler som er hvite Lenke til kommentar
silentnoise Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hei! Jeg har bare hvite nettverkskabler hjemme, alt fra 1,5 til 10 meter - alle kjøpt på Clas Ohlson:-) Ser de også har opptil 25 meter. http://www.clasohlson.no/ (Under datatilbehør, kabler, nettverkskabler) Fikk en gul jævel med fra NextGenTel, det er den eneste jeg har igjen av "stygge" nettverkskabler!:-) Lykke til, i allefall! Kjartan Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Om du hadde lett ordentlig på url som ble gitt ovenfor så hadde du funnet ut at dem selger Cat5 kabler der. her ser du at de selger 0.5, 1, 2, 3, 5, og 10 meter lange kabler som er hvite Og hvis DU hadde lest ordentlig på hva jeg skrev, så hadde du sett dette: Men hvis elfa har, er jo saken biff. Takk! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det kan også være en idé å legge kablene i rør i veggen, hvis du har det. Jeg gjorde det fra loftet til kjelleren, og det fungerer helt fint! Det var forresten en som spurte på Teknisk Bureau (tror jeg) etter cat 5 kabel. Han fikk lampettledning.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå