habberst Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 hei! kunne noen tenke seg å selge en Gamecube til rundt 500-800kr. helst med konroll og minne og Luigis manision. ikke steng posten a... gi heller tips om hvor du kan legge posten. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Du kan kjøpe en på elkjøp for 800,- med Zelda collectors disc. (NB. Inneholder ikke windwaker.) Ellers kan du jo sjekke Bruktmarkedet til Hardware.no Lenke til kommentar
Seian Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Du kan kjøpe en på elkjøp for 800,- med Zelda collectors disc. (NB. Inneholder ikke windwaker.) Er du sikker på at det følger med Zelda collectors disc? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Du kan kjøpe en på elkjøp for 800,- med Zelda collectors disc. (NB. Inneholder ikke windwaker.) Er du sikker på at det følger med Zelda collectors disc? Ja. Det er jeg sikker på. Ettersom min lillebror kjøpte det for nøyaktig to uker siden. (Så jeg ville tro de har det ennå) Lenke til kommentar
Seian Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Du kan kjøpe en på elkjøp for 800,- med Zelda collectors disc. (NB. Inneholder ikke windwaker.) Er du sikker på at det følger med Zelda collectors disc? Ja. Det er jeg sikker på. Ettersom min lillebror kjøpte det for nøyaktig to uker siden. (Så jeg ville tro de har det ennå) Vel, de har det ivhertfall ikke på Elkjøp, men de har det på SpaceWorld. Endret 13. april 2004 av Seian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå