kattemat Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 ahh.... Tilbake fra påskeferie og ser at en masse oppdateringer står i kø fra dropline X server fra X.org gnome 2.6 ++ Installerer nå - tror detta blir bra Snart bør vel dropline bli en egen distro? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har instalert alleredet. Er utrolig bra. Eiinaste er at eg får segfault på xchat og irssi starter bare ikkje :| Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 http://www.dropline.net/gnome/ dropline er en samling i686 optimaliserte gnome "bleeding edge" pakker for slackwaresystemer. Dropline har en egen automatisert downloader/installer(den bruker vanlige slack pakker dog) og installerer et komplett desktopsystem for deg. Jeg mener dette kjapt kunne bli en egen slack basert distro... Er definitivt verd å sjekke ut Lenke til kommentar
xeon Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 installerte tidligere i dag på laptoppen.. var utrolig digg Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Ja - den er ubersmud! Dropline er faktisk grunnen til at jeg kjører slack på desktopen her hjemme. Alle andre bokser jeg bruker kjører debian Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Takk for linken kattemat. Dette skal prøves så snart jeg får tid. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Bare et kjapt spørsmål: er det nødvendig å bruke Slackware 9.0 slik det står på siden: Dropline GNOME is based off of Slackware 9.0. It may work with other systems derived from Slackware 9.0, but this is not currently supported. Har brukt 9.1 og har den ferdig på CDer, og det er derfor jeg spør. Er det noen som har prøv dette og kan bekrefte at 9.1 og fungerer? Det burde jo strengt tatt bare være et krav til at de forskjellige pakkene må være nyere enn en viss versjon?!? Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Bare et kjapt spørsmål: er det nødvendig å bruke Slackware 9.0 slik det står på siden: Dropline GNOME is based off of Slackware 9.0. It may work with other systems derived from Slackware 9.0, but this is not currently supported. Har brukt 9.1 og har den ferdig på CDer, og det er derfor jeg spør. Er det noen som har prøv dette og kan bekrefte at 9.1 og fungerer? Det burde jo strengt tatt bare være et krav til at de forskjellige pakkene må være nyere enn en viss versjon?!? Jeg bruker det på 9.1 uten noen problemer Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Fint! Takker for raskt svar. Gleder meg...! Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Den nye dropline-installer er laga for slack 9.1 Lenke til kommentar
xeon Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hmm.. Oppdaget nettopp at det er et slikt "dropline-updates" ikon på toppen.. Ligner litt på redhat sin i grunn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå