Rubex Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hei! Jeg skal sette opp en dedicated server, som jeg og noen andre kan spille på i fred og ro. I den forbindelse, lurte jeg på hvor mange som kan være inpå serveren uten at det begynner å lagge...? Jeg har BKK ADSL 1500/384. Vet ikke hvor mange som kan spille samtidig når jeg har 384 ut.... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 ingen som kan svare...?? Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det e vell bare til å prøve det ut Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Jaja.. men det hadde nå vert greit vist noen som viste det kunne ha fortalt det... så slipper vi å prøve ut... Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jaja.. men det hadde nå vert greit vist noen som viste det kunne ha fortalt det... så slipper vi å prøve ut... Kommer vel an på rates folka bruker , og sv_minupdaterate etc , men vil ikke tro du kan komme for langt med 384 kb opp Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Takk for hjelpen.... PS! Hva er rates... hva her det å si?? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Tipper muligens 6-8stk kan være inne da, med 128kb kan 3stk være inne samtidig ihvertfall, funker fint når vi er 4 og, for da spiller jeg over lan og de andre over nettet Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Rates har en del å si faktisk, kan hjelpe deg redusere lagg eller skape fake lagg.. et eks er at hitboxene ikke er akkurat der du skyter grunnet at han med lave rates (da mener jeg VIRKELIG lave) har flyttet seg og serveren ikke har registrert det.. er ganske kjipt igrunn at mange med grei linje bruker lave rates sånn at andre får et helvete med å skyte di... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Vil tippe et sted mellom 6-9. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 OK. Takker for hjelpen allesammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå