Giger Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Simens s55 og c62 ødlegger VISA/Master/Kreditt++++ Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hva er det du snakker om??? - forklar litt mer i så fall da... Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Du legger ikke et kort med magnetstripe oppå en mobiltelefon! Høyttalere inneholder ørsmå magneter, eller hva? Flipp-telefoner ryktes å ha magneter av andre årsaker også? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Du legger ikke et kort med magnetstripe oppå en mobiltelefon! Hehe, nei det er jo helt selvsagt. Hvis man lærer dette 'the hard way' så er det nesten fortjent. Enkelte flipp-telefoner har vel en magnet som registrerer når de er åpne tror jeg, mulig den er litt sterkere enn det som er i høyttalerne. Personlig oppbevarer jeg aldri bankkort kliss inntil mobilen. Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Amen Selv om det er irriterende Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Simens s55 og c62 ødlegger VISA/Master/Kreditt++++ Det var fint at vi fikk vite det da.. Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hehe Jeg viste ikke det jeg. Men så har ikke jeg no kort.. Men nå vet jeg det Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 har alltid minibankkort i lommeboka i baklomma og mobilen i jakkelomma så det er ikke no problem for meg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jøss! Jeg som trodde at mobilen min er i klapp format for at jeg skal ha bankkortet inni den..! Neida! Men ødelegger ikke alle mobiler bankkort ( og de busskorta vi har til skolen) da, og ikke bare S55 og C62? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 spessielt klapptelefoner siden de er extra magnetiske Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg har aldri andre ting sammen med mobilen når jeg har mobil i lomma! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har aldri andre ting sammen med mobilen når jeg har mobil i lomma! samma her! da blir det riper i den fine tft skjermen min Lenke til kommentar
WireBoy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Mener alle mobiler ødelegger bankort etc. Det eneste man kan gjøre for og unngå dette er enten og ikke ha mobilen og kortene i samme lomme eller og skaffe seg en kortmappe med metallsider for og beskytte mot magneter osv. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har aldri andre ting sammen med mobilen når jeg har mobil i lomma! samma her! da blir det riper i den fine tft skjermen min hehe, jeg har ofte mobilen min i bæreveske også jeg . Det som er litt digg med P800 er at flippen beskytter skjermen ganske bra. Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tror det skal ganske mye til for at kortene med magnetstripe blir ødelagt av mobiltelefon... har ofte hatt minibankkort og mobiltelefon i samme lomme, har aldri blitt ødelagt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå