kornfake Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Heisann! For tiden har jeg en Intel Katmai P3 450 MHz med et hovedkort jeg ikke aner hvordan er, 256 ram, riva tnt2 ultra skjermkort og diverse andre komponenter. Etter å ha undersøkt og slikt i lang tid har jeg funnet ut til at jeg skal kjøpe meg dette: AMD XP1800+ GeForce 3 Ti200 64mb Da er spørsmålet: Hvilket hovedkort og RAM og vifte skal jeg velge? Ting bør tas til etteretning er at løsningen min skal være så billig som mulig (gjerne et bra HK til under 1000,-) og ei vifte som gjør at PC'n går så stille som mulig. Tenker at 256 DDR-RAM holder for meg, og det blir vel en brikke til rundt 800 kroner. Mvh, Thomas Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Msi K7T PRO 2 er et meget bra hovedkort, du har også et som heter KT3 ultra men det er noe dyrere Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Asus A7N266-C, og Silent Viking vifte burde være en bra kombinasjon, etter min mening : ) Et Gainward Goldensample burde også være førstevalg hvis du skal ha GF3 ti200. Lenke til kommentar
kornfake Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Blir nok Asus skjermkort. Er Gainward bra eller bare medium bra? Asus A7N266-C og Silent Viking, det noterte jeg meg ned :smile: Pris på den Silent Viking-greia? Og HK? Lenke til kommentar
Toset Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 På http://www.databutikken.com/no får du Epox hovedkort til 1064, meget bra hovedkort. Selv har jeg MSI K7T PRO2, og det er det verste HK jeg noensinne har hatt. Klikker og står i, og det er umulig å flashe BIOS. Mulig dette er bare mitt eksemplar, men men. RAM selges på http://www.Flexi-data.no til rimelige priser. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 har også hatt problemer med msi pro2. unngå for enhver pris. personlig syns jeg det er like greit å kjøpe skikkelige greier når du først skal oppgradere.. forskjellen er som oftest ikke mer enn et par hundrelapper når det kommer til hk. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Kjøp deg et MSI KT3 ARU kort. Jeg har ULTRA-ARU og det kjører helt stabilt her. Hvis du leser litt rundt på nett om kortet,så ser du at det har fått bra kritikk overalt :smile: Psdata selger det for 1200 tror jeg..dem gjorde i hvertfall. Mio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå