Dead_Rabbit Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Om jeg hadde hatt en tusenlapp å ofre ville jeg investert i Visual C++ .NET 2003 Standard Edition. Men det er ikke veldig nødvendig for en ikke så erfaren og seriøs programmerer er det? Når jeg har to som funker??? Tror jeg venter jeg... Til jeg føler at det er kompilatoren som begrenser meg som søppel sa EDIT: Uklare greier og leifer Endret 12. april 2004 av zirener Lenke til kommentar
kjetil7 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Nei, så lenge du er fornøyd med den/de du har er det ikke noe stort poeng. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 TAKK for alle svar(da tror jeg utsetter det med ny kompilator noen år jeg ) Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Prøv Borland's gratis kompilator hvis du bruker windows. Ellers har jeg også hørt bra ting om Digital Mars. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Takk, men det funker fint med den jeg lasta ned nå(syns ikke det er noe poeng i å ha flere kompilatorer bare for å ha dem ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå