Zipp0 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Er det lenge til at det kommer updates? gleder meg til og se mere Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Er det lenge til at det kommer updates? gleder meg til og se mere bra noen gleder seg....hehe Tenkte på en i dag hvis jeg rekker å¨bli ferdig med den ene blokka å teste det mangler bare 1 nippel til den. fattern skal ta med idag hvis hn husket. håper det... Gleder meg jeg å. men kommer til å få update uanz om jeg blir ferdig så lenge jeg får kobla til skriveren. Stay tuned Edit: Inlegg nr 101 her i denne workloggen Info: 30 min fra 04/06-04 klokka 16:31 så er det testing av ferdig VGA blokk, kanskje Cpu blokk. jipppiiii håper det funker da Endret 4. juni 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
gul-tusj Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Update da mann! Gleder meg til flere bilder av den CPU-blokka, in action. Temps også da! Edit: tul, til. Skriveleifer er det mange av så tidlig på natta Endret 6. juni 2004 av gul-tusj Lenke til kommentar
stidz Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 med tanke på å lakkere viftene..Du må nokk regne med å bytte ut viften etter en liten stunds bruk.. Når du lakkerer skaper du ubalanse i viften som igjen går utover lagrene som igjen skaper vitekrasj noe å tenke på.. hmm derfor jeg må dytte igang den ene vifta mi før den starter. men da år den rundt i 2500rmp også da Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) med tanke på å lakkere viftene..Du må nokk regne med å bytte ut viften etter en liten stunds bruk.. Når du lakkerer skaper du ubalanse i viften som igjen går utover lagrene som igjen skaper vitekrasj noe å tenke på.. hmm derfor jeg må dytte igang den ene vifta mi før den starter. men da år den rundt i 2500rmp også da Kan vær. men jeg har ikke hatt noe prob ennda med viftene. og titan vifta som jeg har limt på det ene bladet er helt fin ennda! Men sånt kanskje! Update da mann! Gleder meg til flere bilder av den CPU-blokka, in action. Temps også da! Edit: tul, til. Skriveleifer er det mange av så tidlig på natta Joa må legge ut update. kan se om jeg får fiksa litt nå da legge inn de siste bildene å legge de ut. Men temps blir en liten stund til. har problemer med at den ene nippelen har løsna flere ganger. men skal la den stå nå til etter skolen i morra. limte den på for 1 time siden. Men ser om jeg får til å fikse en update nå. Takk for at du skriver her hvertfall. Stay tuned Edit:Driver å fikser update nå!! Endret 6. juni 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Update! Endelig en update, tok sin tid. Her har jeg teinet opp skisse som jeg egentlig skille følge Slik ble det Her skal jeg få den fin ved å legge den i eddik og salt Her er resultatet Deler handla fra clas! Bilder av blokka med Plexi skjært ut og skruer Her har jeg noen sånne pci beskyttere eller hva det heter. De skal ble hd-rack Her skal jeg pusse de med pussepapir så de blir litt finere Ja det er en Sony ericsson t310 Etter pussing Her har jeg borret hull og satt i en av de for å vise hvordan de festes ok sitter En En Hd på racken. her ser du hvordan den skal stå Her har jeg satt i den andre Hden også. slik skal den være Her har jeg plassert deni fronten på chieftec kabinette Her har jeg mekka plexi som sitter i Floppyplassen som skal brukes til ledmeteret. mangler 7 dieoder da Her har jeg satt på plexi med pakningsement som skal bli tett. og satt på 2 nippler. Alt jeg fikk til nå! stay tuned Endret 6. juni 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) ser bra ut detta!!! stå på! Endret 6. juni 2004 av kverna Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) 2 bilder igjen nå!! yes azza Edit:Ferdig Endret 6. juni 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ikke dårlig bare for å si det.. eddik og salt funker med kobber (pluss noen få andre)... og siden det ser vedlig ut som aluminium, så tror jeg ikke det hjalp så mye Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) ikke dårlig bare for å si det.. eddik og salt funker med kobber (pluss noen få andre)... og siden det ser vedlig ut som aluminium, så tror jeg ikke det hjalp så mye Takk. Ja det funka ikke så veldig bra på alu. men det gjør ikke så mye. Det er ikke noen farlige riper, kjenner dem ikke. Nå er alle bildene ute! Endret 6. juni 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) tror du det gjør noe om jeg kopierer hd racket ditt ? det var rett og slett genialt! Endret 6. juni 2004 av kverna Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 tror du det gjør noe om jeg kopierer hd racket ditt ? det var rett og slett genialt! Nei da, syns det bare er morro at folk kopierer!! men legg ut noen bilder da! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 seff da blir det 2 ting som du har lært meg! lakkere vifter og hd rack Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Miniupdate: Fikk ikke plass til alle bildene i siste update så her er de siste Her er alt som skal brukes å testes Her testes alt utenom Cpu blokk Her testes Cpu blokk. Den ene nippelen løsnet og jeg har limt den på nytt. Skal testes etter skolen i morra! De 2 andre var limt før den siste, det er grunnen. Edit:Tumbnail fiksa! Endret 6. juni 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 seff da blir det 2 ting som du har lært meg! lakkere vifter og hd rack hehe bare rått det! men har du lagt ut bilder av viftene? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ja har det... lagde en liten post på casemods forumet... http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=246303 Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 ja har det... lagde en liten post på casemods forumet...http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=246303 Sinsykt fett!! bra nice job. liker at du hele tida sier inspirert av Drunken_Master hehe men bra den!! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 synes mannen bak ideen burde få creds Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 synes mannen bak ideen burde få creds Takker for den. hehe joa bra det Har ikke du noen ideer jeg kan få av deg da? hehe Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Var ute en tur ista å "fant" noe litt kult jeg har hatt lyst på lenge! Look what i found! Noen som vet om noe tøft jeg kan gjøre med den? noen som har gjort noe med noe sånt? Endret 6. juni 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå