Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skisse!

 

Skisser av kabinette som det omtrent skal bli! kanskje bare svart lakk og noen andre detaljer ekstra.

 

http://home.no.net/rolfsrud/makeover/mitt%...%20(Custom).jpg

 

 

Hva styntes dere? ros/ris?

 

 

 

Og den prossesoren var en 750mhz. :thumbdown:

Jeg er ikke så sikker på at det er en 750mhz!

 

Kan du skrive opp alle tallene og okstavene som stod neppå der, de som du ikke skjønte noe av :p

 

Når du setter cpun i hovedkortet blir FSB satt til 100mhz eller noe sånt, det kan hende at det er en 133 eller 166 mhz cpu...

Lenke til kommentar
Skisse!

 

Skisser av kabinette som det omtrent skal bli! kanskje bare svart lakk og noen andre detaljer ekstra.

 

http://home.no.net/rolfsrud/makeover/mitt%...%20(Custom).jpg

 

 

Hva styntes dere? ros/ris?

 

 

 

Og den prossesoren var en 750mhz. :thumbdown:

Jeg er ikke så sikker på at det er en 750mhz!

 

Kan du skrive opp alle tallene og okstavene som stod neppå der, de som du ikke skjønte noe av :p

 

Når du setter cpun i hovedkortet blir FSB satt til 100mhz eller noe sånt, det kan hende at det er en 133 eller 166 mhz cpu...

Jeg har satt den på hovedkortet igjen orker ikke å stuke. men det begynte med a ellerno, så så jeg sånn test av 2500 xp - M der sto det noen regler om hva de betydde de bokstavene å sånt. de første 3 tallene var 750 som skulle være mhx på den. er ikke det riktig?

 

Har ikke testa den derfor vet jeg at det ikke er noe feil med FBS en

Endret av Drunken_Master
Lenke til kommentar
her har du en link om litt modding http://bit-tech.net/article/113/ :D

 

 

bra jobba :thumbup:

Jeg har sett den mange ganger før hehe :thumbup: . Har tenkt over ting. men tror jeg skal prøve å få den døra jeg skal ha vindu helt klar. pusse den med pussemaskin lenge så polere. så resten av kabisset svart. tror dere det blir bra?

 

Skal snart kjøpe multiverktøy så jeg kan gjøre ferdig blokkene! har jo pumpa så!

 

Takk for all støtte. Bare å komme med forslag :w00t:

 

Stay tuned.

Lenke til kommentar

Sorry dobbel og trippel post. Ikke så mange som poster her :(

 

Men har omtrent laget ferdig den blokka som jeg bare brukte drill. men mangler nippler.

 

Noen som vet om noen vanlige butikker jeg får kjøpt 10mm nippler? biltema er langt unna! da må jeg bestille. Tenkte på denne størelsen 1/4" 10 mm 15-425 12,90 kr

 

Må snart få lagt ut en update. Stay tuned :w00t:

Endret av Drunken_Master
Lenke til kommentar
Noen som vet om noen vanlige butikker jeg får kjøpt 10mm nippler? biltema er langt unna! da må jeg bestille.  Tenkte på denne størelsen                                1/4"  10 mm  15-425 12,90 kr

Hør hos en rørlegger, de kan ha eller gi deg tips om hvem som kan ha det. Det blir kansje litt dyrere. Måtte vel ut med 25,- for hver nippel når jeg kjøpte det.

 

Edit: Nå virker bildene.

Endret av Kalle_^
Lenke til kommentar
Noen som vet om noen vanlige butikker jeg får kjøpt 10mm nippler? biltema er langt unna! da må jeg bestille.  Tenkte på denne størelsen                                1/4"  10 mm  15-425 12,90 kr

Hør hos en rørlegger, de kan ha eller gi deg tips om hvem som kan ha det. Det blir kansje litt dyrere. Måtte vel ut med 25,- for hver nippel når jeg kjøpte det.

 

Edit: Nå virker bildene.

ok den er grei. Kanskje fattern får tak i noe fra jobben å da. håper det. Skal prøve på en update nå. må rødde litt først. :w00t: hehe stay tuned

Lenke til kommentar
Først må jeg si sorry at det ikke har blitt update på lenge men har prob med ledningen til skriveren. :thumbdown:

Men ett spørsmål hva kan jeg feste nipplene med som skal sitte fast i plexi? så det ikke lekker å sittergodt? :hmm:

Om du kjøper de i plast kan du jo smelte fast kantene...

 

ellers kan du jo borre et hull og skru de nedi, da kan du bruke sånn tettnings middel som jeg ikke husker navnet på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...