Drunken_Master Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Mine vifter har stått ei stund. har ikke skjedd noe Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 her har du en link om litt modding http://bit-tech.net/article/113/ bra jobba Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Skisse! Skisser av kabinette som det omtrent skal bli! kanskje bare svart lakk og noen andre detaljer ekstra. http://home.no.net/rolfsrud/makeover/mitt%...%20(Custom).jpg Hva styntes dere? ros/ris? Og den prossesoren var en 750mhz. Jeg er ikke så sikker på at det er en 750mhz! Kan du skrive opp alle tallene og okstavene som stod neppå der, de som du ikke skjønte noe av Når du setter cpun i hovedkortet blir FSB satt til 100mhz eller noe sånt, det kan hende at det er en 133 eller 166 mhz cpu... Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Skisse! Skisser av kabinette som det omtrent skal bli! kanskje bare svart lakk og noen andre detaljer ekstra. http://home.no.net/rolfsrud/makeover/mitt%...%20(Custom).jpg Hva styntes dere? ros/ris? Og den prossesoren var en 750mhz. Jeg er ikke så sikker på at det er en 750mhz! Kan du skrive opp alle tallene og okstavene som stod neppå der, de som du ikke skjønte noe av Når du setter cpun i hovedkortet blir FSB satt til 100mhz eller noe sånt, det kan hende at det er en 133 eller 166 mhz cpu... Jeg har satt den på hovedkortet igjen orker ikke å stuke. men det begynte med a ellerno, så så jeg sånn test av 2500 xp - M der sto det noen regler om hva de betydde de bokstavene å sånt. de første 3 tallene var 750 som skulle være mhx på den. er ikke det riktig? Har ikke testa den derfor vet jeg at det ikke er noe feil med FBS en Endret 22. mai 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 her har du en link om litt modding http://bit-tech.net/article/113/ bra jobba Jeg har sett den mange ganger før hehe . Har tenkt over ting. men tror jeg skal prøve å få den døra jeg skal ha vindu helt klar. pusse den med pussemaskin lenge så polere. så resten av kabisset svart. tror dere det blir bra? Skal snart kjøpe multiverktøy så jeg kan gjøre ferdig blokkene! har jo pumpa så! Takk for all støtte. Bare å komme med forslag Stay tuned. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Nå har jeg laget en blokk til, laget hjemme med borr. ble ikke så suksessfull menn ser om den funker til 750mhzen eller Amd Athlon 1900+. kommer update av det i morra. satte den i edikk og salt i dag lar den stå til i morgen. Stay Tuned! Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 ser bra ut dette her men som nevnt tidligere er ikkje kanalene på cpu blokka(den første) litt i trangeste laget? tror du får ganske dårli flow + at vannet bør komme inn på core Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 ser bra ut dette her men som nevnt tidligere er ikkje kanalene på cpu blokka(den første) litt i trangeste laget? tror du får ganske dårli flow + at vannet bør komme inn på core den er ganske dyp da men kanskje litt tynn 5mm tror jeg. burde gå. sett på andre blokker så det burde funke. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Nå har jeg pussa den nye bad blokka og fått den litt shiney. men legger ut update senere. kanskje i kveld. men skal kanskje op clas i morra å kjøpe nippler slanger og plexi. kanskje den ene blokka blir ferdig da å klar til testing Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Nå skal jeg bare spise så skal jeg til clas ohlson. handle plexi nippler slanger og multiverktøy (cool tech) dremel kopi altsa. Da får jeg gjort ferdig blokkene. da blor det tid for en bra update. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hm... masse dobbel og trippel poster her, men fin vifte Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Sorry dobbel og trippel post. Ikke så mange som poster her Men har omtrent laget ferdig den blokka som jeg bare brukte drill. men mangler nippler. Noen som vet om noen vanlige butikker jeg får kjøpt 10mm nippler? biltema er langt unna! da må jeg bestille. Tenkte på denne størelsen 1/4" 10 mm 15-425 12,90 kr Må snart få lagt ut en update. Stay tuned Endret 27. mai 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Ja dere ennda en dobbelpost Men skulle bare si at jeg tenker jeg skal fixe en update snart av flere blokker jeg driver på med. så dere kan se noe. Har ikke fått noe update på lenge sorry det azza! Stay tuned! Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hmm... jeg kan ikke se noen bilder, trur det er noe feil. Er det bare meg eller er det sån hos alle? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 hmm... jeg kan ikke se noen bilder, trur det er noe feil. Er det bare meg eller er det sån hos alle? Kan ikke se de jeg heller....hmm home.no må noe feil ellerno da! Noen andre som har problemer med home.no? Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Noen som vet om noen vanlige butikker jeg får kjøpt 10mm nippler? biltema er langt unna! da må jeg bestille. Tenkte på denne størelsen 1/4" 10 mm 15-425 12,90 kr Hør hos en rørlegger, de kan ha eller gi deg tips om hvem som kan ha det. Det blir kansje litt dyrere. Måtte vel ut med 25,- for hver nippel når jeg kjøpte det. Edit: Nå virker bildene. Endret 2. juni 2004 av Kalle_^ Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Noen som vet om noen vanlige butikker jeg får kjøpt 10mm nippler? biltema er langt unna! da må jeg bestille. Tenkte på denne størelsen 1/4" 10 mm 15-425 12,90 kr Hør hos en rørlegger, de kan ha eller gi deg tips om hvem som kan ha det. Det blir kansje litt dyrere. Måtte vel ut med 25,- for hver nippel når jeg kjøpte det. Edit: Nå virker bildene. ok den er grei. Kanskje fattern får tak i noe fra jobben å da. håper det. Skal prøve på en update nå. må rødde litt først. hehe stay tuned Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Først må jeg si sorry at det ikke har blitt update på lenge men har prob med ledningen til skriveren. Men ett spørsmål hva kan jeg feste nipplene med som skal sitte fast i plexi? så det ikke lekker å sittergodt? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Først må jeg si sorry at det ikke har blitt update på lenge men har prob med ledningen til skriveren. Men ett spørsmål hva kan jeg feste nipplene med som skal sitte fast i plexi? så det ikke lekker å sittergodt? Om du kjøper de i plast kan du jo smelte fast kantene... ellers kan du jo borre et hull og skru de nedi, da kan du bruke sånn tettnings middel som jeg ikke husker navnet på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå