Drunken_Master Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) hvordan fikk du løs vifta fra ramma for lakkering ? har lyst til å kopiere En liten mini guid til deg! hehe..... Detter er hvordan man lakker en PAPST vifte. bare feste som er forskjell på merkene! Sånn er vifta vanlig. (Denne er lakka fra før!) Sånn er den under Papst klistre merket. Her viser jeg hvordan å hva du løsner. Den runde dritten der. Alle delene når jeg tok de fra hverandre. Da er det bare å lakkere de strøka du vil. Så la det tørke, og sette det sammen......Da blir den slik! (Bilder under etter den er montert igjen.) Digger kopiering, kopier i VEI Sånn nå er den ferdig kverna! Noen som har noen ideer? bare si det. Endret 17. mai 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 hvordan fikk du løs vifta fra ramma for lakkering ? har lyst til å kopiere En liten mini guid til deg! hehe.....Ops broder har lånt kamera så må update senere. men da skal jeg ta bildene av klistremerket og den dingsen som holder vifta å vise det ! Digger kopiering Noen som har noen ideer? bare si det. thx! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 hvordan fikk du løs vifta fra ramma for lakkering ? har lyst til å kopiere En liten mini guid til deg! hehe.....Ops broder har lånt kamera så må update senere. men da skal jeg ta bildene av klistremerket og den dingsen som holder vifta å vise det ! Digger kopiering Noen som har noen ideer? bare si det. thx! ikkeno problem. må bare få igjen det kamera. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Kverna: Nå er Guiden ferdig!! Noen som vet åssen CPU dette er? Vet bare at det er AMD Athlon. ikke mere. Dårlige bilder da! Takk for svar og tilbakemeldinger! Endret 18. mai 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Står det ikke et nummer e.l. på kjernen eller no'.. Der skal det stå Feks: AMD2200 noe ligndenes dette! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Nei, det står bare AMD Athlon å masse tall under og bokstaver. Men hvis den er brent, kan det skade hovedkortet hvis jeg prøver den da? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 takk skal du ha Drunken_Master!!! nå skal jeg lakke vifter *gleder seg*! Lenke til kommentar
cowai Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) På den cpu'en er det en masse tall, og midt i det tallet står navnet... Eksempel: asa11as18669(2500)jpq1548 Det betyr at det er en xp 2500+ Det er iallefall sånn på min Barton.... Endret 17. mai 2004 av cowai Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 På den cpu'en er det en masse tall, og midt i det tallet står navnet... Eksempel: asa11as18669(2500)jpq1548 Det betyr at det er en xp 2500+ Det er iallefall sånn på min Barton.... Å tusen takk. håper ikke den er svidd azz.!! Kverna: no problemo. fiks worklogg for vifta de da! Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 siden jeg ike får opp garage porten blir det . sonn glow i the dark penn som lyser som f... i Uv lys.. blir sikkert fett deg og. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 jeg tenkte jeg skulle prøve dette, men da jeg hadde tatt av klistremerket og den gummibeskyttelsen så så jeg bare en skrue og en plate.. Jeg fikla ganske lenge med dette til jeg tilslutt tok en tang og drog av den lille ringen som lå rundt skruen. Da kom fiftebladene av og jeg kunne lakkere litt Nå har jeg tatt ett lag med gult, så får se hvordan det blir imorra Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) jeg tenkte jeg skulle prøve dette, men da jeg hadde tatt av klistremerket og den gummibeskyttelsen så så jeg bare en skrue og en plate.. Jeg fikla ganske lenge med dette til jeg tilslutt tok en tang og drog av den lille ringen som lå rundt skruen.Da kom fiftebladene av og jeg kunne lakkere litt Nå har jeg tatt ett lag med gult, så får se hvordan det blir imorra ja det må jeg se azza! siden jeg ike får opp garage porten blir det . sonn glow i the dark penn som lyser som f... i Uv lys.. blir sikkert fett deg og. Hehe får se om det funker da. kanskje det blir drit bra! Men kan jeg ødelegge hovedkortet hvis CPUen er brent? og jeg prøver den? Endret 17. mai 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 det med UV fargen ble faktisk ganske saa bra.. men jeg fikk ikke tatt noe bra bilde av det. enten har jeg ikke bra nok cam ellers lar det seg ikke tas bilde av... ble ganske fett.. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 det med UV fargen ble faktisk ganske saa bra..men jeg fikk ikke tatt noe bra bilde av det. enten har jeg ikke bra nok cam ellers lar det seg ikke tas bilde av... ble ganske fett.. Hørtes hvertfall bra ut. har du tatt bilde uten blitz? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Skisse! Skisser av kabinette som det omtrent skal bli! kanskje bare svart lakk og noen andre detaljer ekstra. Hva styntes dere? ros/ris? Og den prossesoren var en 750mhz. Endret 21. mai 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Jeg synes det ser ut som et helt vanlig kabinett med vindu, jeg... EDIT: Det var ikke ment negativt. Men jeg tror ikke man får noen ide om hvordan kabinettet blir seende ut. Happy modding! Endret 22. mai 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 med tanke på å lakkere viftene.. Du må nokk regne med å bytte ut viften etter en liten stunds bruk.. Når du lakkerer skaper du ubalanse i viften som igjen går utover lagrene som igjen skaper vitekrasj noe å tenke på.. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 med tanke på å lakkere viftene..Du må nokk regne med å bytte ut viften etter en liten stunds bruk.. Når du lakkerer skaper du ubalanse i viften som igjen går utover lagrene som igjen skaper vitekrasj noe å tenke på.. ja det er det! Blackslash: ja det ser ut som et vanlig kabinett med det vinduet. men skal skjære ut litt anerledes. for se skisser av det seinere. men slik er kabinette for det meste da! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg lakkerte 4 stk 80 mm vifter for vel et år siden og de går 24/7 har ikke hatt problemer med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå