Drunken_Master Skrevet 12. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Diablito2k: jeg prøver ikke å øke postcounten. vet det finnes edit knapp. men fikk en klage når jeg skreiv litt mye av ting i en post derfor skiller jeg de mest mulig. Skal prøve å få det litt bedre! Edit: det ovenfor! Endret 12. april 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Som en del sa, sett inn en vifte med leds på. joa jeg gjorde det, det virka. Etter en 30min så blackout. ikke no skjedde, ikkenoe strøm. jaja tok ut vifta så hadde jeg den hvertfall! hehe. Men kommer kanskje en Update snart, fattern har fått tak i aluminium. han skal frese ut det i morra hvis han rekker, så skal jeg kjøpe plexi til tak på blokka! Edit:Fant ut at jeg skulle lakke en vifte så jeg gjorde det legger ut bilder etterpå! Endret 19. april 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 24. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Update! Nå har jeg endelig freset blokkene. Gjorde det i stad. Jeg og fattern dro på jobben hans å freste blokkene. Det tok lang tid men ble veldig bra! Og som lovet legger jeg ut bilder av vifta som er lakkert. Og jeg tok noen bilder ossen man setter inn nøkkelbryter. Her ser du hvor den Cd-Greia sitter. Der skal jeg lage hull og sette inn nøkkelen Her har jeg tatt den ut! Ser du hva som følger med den nøkkelen fra biltema(tatt av lokket som beskytter. Her setter jeg mutteren rundt for å se hvor jeg skal lage hull. Jeg har tegna invendig i mutteren, så blir hulle akkurat stort nok for nøkkelbryteren som skal settes inn der. Her har jeg borret opp hullet!! Nøkkelbryteren ferdig! Viftestyring som er laget av deler fra gammel bil radio! Over til viften! Utgangspunkt. Den skal bli Rød! Etter 4 lag med rød lakk! Husk vask den før man lakkerer. jeg vasket med Aceton! Vifta in action! Vifta på plass. SÅ til det beste! Blokkene! Har desverre ikke noen bilder av aluplata som det ble skjært og freset av. I denne veggen skal jeg lage hull til 90Graders nippel. Her er GPU blokka! 90graders nippler. Vanlig nippler til GPU blokka. Sorry at det ikke er større bilder men er ikke plass på serveren! Det var nok alt. Noen som har noen ideer? plz si det !!! Stay tuned eller hva man sier!! Endret 25. april 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 25. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Hmm er det ingen som ser posten min eller? Har lagt ut update men ingen sier noe! hmm dere kan si at det er dårlig hvis dere mener det! men noen som vet om en feit mod jeg kan lage? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 ikke værst, men de kanalen på blokken så VELDIG trange ut.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Ser tøft ut, keep up the good work Det er ikke vits i å mase vettu, vær tålmodig og les etikette reglene Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Ser med forskrekkelse her at du har offret radiatoren på en slik klassiker som en Suzuki 750 GT vannbuss...nydelig totakter trippel Stor fan av en annen værsting selv Kawasaki 750 H2A...en ekte dødsmaskin Men kult prosjekt men stakkars vannbussen Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Konge det arbeidet her! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 25. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Men kult prosjekt men stakkars vannbussen Den sykkelen den skulle være til står i deler! fattern skal kanskje pusse den opp om noen år! ja stakkars vannabussen! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 25. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 ikke værst, men de kanalen på blokken så VELDIG trange ut.. Det er ikke vits i å mase vettu, vær tålmodig og les etikette reglene kanalene er på 7mm breie og 8mm djupe. tror det får greit, håper så hvertfall! Sorry maset, er bare nyserrig om hva dere syntes! men ingen som har noe tips da? Kanskje jeg får kjøpt en dremelkopi til onsdagen !! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 27. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Mini Update! Fant ut at jeg skulle bruke en guid jeg fant. Det var noe j.vlig fett, jo et Led Meter! Jeg har desverre ikke bilder av det jeg har gjort hittil. Jeg hadde bare en rød diode fra en yoyo faktisk. Men man bruker det man har. Kobla en tp ledning i 2 3 4 5 6 7 8 9 ingangene på parallel porten! (altsa printer port) Så andre enden så lodda jeg på den røde dioden. satt den på nr.8 Det skal til sammen være 8 dioder som blinker mer jo høyere f.eks bassen er. når den er litt lav så blinker kanskje de 2 første diodene. men jo høyere det går jo flere blinker! link til guiden med videovisning her. Jeg har bare kobla på en diode så den bare blinker litt! Noen bilder! En liten video test her! Det var det for denne gang! Keep up the good work! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Stille her! hehe. kanskje ikke det beste prosjekte men. Noen som har noen ideer? må ha hjelp til ideer!!!! Stay tuned! Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 synes detta ser bra ut jeg. PS: likte spess den røde vifta di Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 Imponert over pågangsmotet dit, du bør få noen svar og! Synes det ser veldig bra ut, men designet på de blokkene tror jeg har forbedringspotensiale, de beste blokkene har 1 ingang som spyler vann rett på senteret av kjernen og to som tar vannet ut på siden... Noe å tenke på? Ellers, STÅ PÅ Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2004 Imponert over pågangsmotet dit, men designet på de blokkene tror jeg har forbedringspotensiale, de beste blokkene har 1 ingang som spyler vann rett på senteret av kjernen og to som tar vannet ut på siden... Noe å tenke på? Takker folkens!! FaBiCon: syns den røde vifta er litt fin jeg å. hehe Men ja har noe å tenke på der. kanskje teste det senere! Stay tuned Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Den røde vifta ble sjeeeef! Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Bilde Bare lurer, sprakk dekslet når du borra eller? Blir bra detta Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 hvordan fikk du løs vifta fra ramma for lakkering ? har lyst til å kopiere Lenke til kommentar
PoW Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 hvordan fikk du løs vifta fra ramma for lakkering ? har lyst til å kopiere Man tar av det lille "klistremerket" på viften. Under den er det en slags åpningsmekanisme..... Dette blir bra, stå på Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Bilde Bare lurer, sprakk dekslet når du borra eller? Blir bra detta Nei deksle sprakk ikke. bare holdt ikke borret hardt nokk så det skei over litt ..... hehe Takker for all støtte. Endret 16. mai 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå