Drunken_Master Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 så litt slitt ut på enkelte steder med den gull malingen skal slipe det vekk å legge på grunning å så noen lag med gull farge han som jeg kjøpte kabinette av som lakkerte det skal ha gull farge inni å kanskje svart utenfor å kanskje bruke en tynn aluminiums plate forran på kabinette eller plexi , ? syns det ble litt rotete. skjønte det faktisk ikke.... helt enig må nok edit der gitt Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 så litt slitt ut på enkelte steder med den gull malingen skal slipe det vekk å legge på grunning å så noen lag med gull farge han som jeg kjøpte kabinette av som lakkerte det skal ha gull farge inni å kanskje svart utenfor å kanskje bruke en tynn aluminiums plate forran på kabinette eller plexi , ? syns det ble litt rotete. skjønte det faktisk ikke.... sånn skjønner du nå? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Noen som har noen tips om noen modding jeg kan gjøre med kabinette? hva som helst det bare klør i fingra etter å modde litt men vet ikke om noe!!! plz si noen ! takk folkens! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Ingen forslag her eller? å må kjøpe multiverktøy men kommer meg ikkeno sted ingen som vil kjøre er det noen dere vil klage over så si det! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Dette blir seriøst bra:D Stå på.. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Dette blir seriøst bra:DStå på.. Tusen takk! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Nå skal jeg ut å pusseferdig hullet til vinduet i PSUen. men tenkte jeg skulle teste noen deler i går så starta det ikke når jeg brukte den PSUen. men gjør det ferdig allikevell så dere kan se ossen det skulle blitt! kanskje jeg lager det i den andre PSUen når jeg kjøper dremel (Co tech Multiverktøy ikke den orginale dremel). kanskje en update etterpå av PSUen da! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 hvis du kjører XP, så last ned image resizer filen. Diablito2k det image resizer var helt genialt thx dude! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Update Kommer med en liten update av modding av PSUen. Kappet hull så teipet jeg fast et opskjært CD cover bak skal finne noe med glass sendere! noen bilder under! Noen som har sett eller gjort noe lignende før? jeg har aldri sett det Stay on! Endret 12. april 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 mange som har gjort det. går også ann å kjøpe plexi hus til PSU. det du kan gjøre nå er å bytte den vifta med en LED vifte i valgfri farge.. så ser det bra ut.. ps. håper du skal lime det vinduet. den teipen så ikke pen ut Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 ps. håper du skal lime det vinduet. den teipen så ikke pen ut seff skal jeg lime det må bare kjøpe plexi glass isteden Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 mange som har gjort det. går også ann å kjøpe plexi hus til PSU. viste at man kunne kjøpe PSU hus men viste ikke at folk hadde laget det selv noen gang det jeg lurte på Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 jaja... ble bra dette..kanskje du skulle satt i farge vifte i psu ja.. har ikke sett så mange som har lagd hus sjøl eg heller.. men har sett det... kanskje en viftestyring hadde gjort seg? du kan jo lage sånn 0v 5v 12v dings..:thumbsup: Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Glimrende prosjekt! Tenker på noe i den duren selv... PS: Språket ditt er litt utydelig, vanskelig å forstå hva du mener aot.. Endret 12. april 2004 av Kauder Lenke til kommentar
Novec Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Sånne kommentarer klarer vi oss foruten, Kauder. Neste gang får du ferie. edit: Kommentaren til Kauder ble omformulert til noe mye hyggeligere, så det er ingen fare for ferie lenger. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 PS: Språket ditt er litt utydelig, vanskelig å forstå hva du mener aot.. Vet jeg skriver litt for fort til å klare dette azza sorry språket men hvor står det aot? men du takk for at du sier ifra da kan jeg forbedre meg! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Sånne kommentarer klarer vi oss foruten, Kauder. Neste gang får du ferie. slapp av jeg vil at folk skal si det, det hjelper meg så det blir bedre etter hvert Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 kauder: bra du likte prosjekte da! skal kanskje lage hele i plexi som jeg lager selv, hvis jeg får festa skruene til kretskortet. Men det er hvertfall en enkel å grei mod da! skal sette en farga vifte etterhvert! ma skrape sammen noe penger først har bare ei farga vifte Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 kanskje en viftestyring hadde gjort seg? du kan jo lage sånn 0v 5v 12v dings. Er ikke så kjent når deet gjelder slikt men hvis du gir meg en guid eller sier ossen jeg gjør det kan jeg love deg at det kommer til å fulføres! så lenge pengene holder da trukke det er så dyrt Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 prøver du desperat å øke post counten din ? finnes en edit knapp vet du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå