Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

I dette prosjekte skal jeg pusse opp kabinette mitt. Et Chieftech Fulltower. Men jeg har oxo drevet av med hjemmelaget vannavkjøling, derfor er det en del ting om vannavkjøling her. Men alt harvært misslykka :thumbdown: . Derfor skal jeg bare konsentrere om kabinette fra nå av på denne tråden. Hvis jeg får til en Blokk så lager jeg en annen tråd for det! Da slipper jeg så mye rot å dere slipper det også. Enjoy!

Nå er det penge mangel så ikke mye update nå! :thumbdown:

Endret av Drunken_Master
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Update!

Ja som sagt bildene som er tatt skulle opp!

IM000085.JPG

Bilde av PSU som den skal sitte men over der ved viftehullet skal jeg laget plass til ennda en!

IM000087.JPG

Der skal jeg sette fast to 80mm vifter som sitter i rediatoren. riktig nok er det bak i kabinette men hakke plass foran.

IM000089.JPG

Her ser du inante kabinette der jeg skal sette inn en ekstra PSU for Ekstra POWER! :thumbs:

IM000095.JPG

plata som PSU sitter i ser du nøye ser du så vidt der jeg har tegna opp tell den ekstra! detta får fattern skjære ut på jobben så lenge jeg ikke har dremel eller dremel kopi!

IM000096.JPG

IM000099.JPG

Den sida du ser på bilde har jeg skjært ut å skal ha vindu i. men vinduet skal ikke være plexi det er ingen vits bare å bruke gjennomsiktig CD coverda! :thumbs:

IM000100.JPG

her ser du at det er to type kabler som kan festes tenkte jeg kansje skulle legge opp inn så den ekstra blir strøm ut til den ekstra PSUen tror dere det hadde funka bra? eller drar det for mye strøm? burde vell ikke det?

IM000110.JPG

Måtte ha med denna modden! laget den i går loddet ut termometer dingsen som måler å loddet den på en TP kabel faktisk som jeg har nok av som ikke er RJ-45 plugger på da så la jeg den termometer saken som måler bare inni pcen!

IM000111.JPG

Radiatoren som jeg skal bruke. fra oljegreiene til en gammel suzuki 750 vannbuss om noen her veit ossen sykkel det er hehe litt sykkel gal jeg :green: den er faktisk helt ny å passer perfekt i kabinette

da var det slutt nå alle bildene ligger her

pluss noen ekstra.

Edit: Noe feil bilder til feil tekst!

keep up the good work!

Endret av Drunken_Master
Lenke til kommentar
så litt slitt ut på enkelte steder med den gull malingen :p

skal slipe det vekk å legge på grunning å så noen lag med gull farge han som jeg kjøpte kabinette av som lakkerte det skal ha gull farge inni å kanskje svart utenfor å kanskje bruke en tynn aluminiums plate forran på kabinette eller plexi

:dontgetit: , ? syns det ble litt rotete. skjønte det faktisk ikke....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...