db Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 HEI , lurte på om, vis jeg klokker min amd athlon xp 3000+ opp, kan jeg klokke den ned også vis systemet blir ustabilt?? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 kan du formulere spørsmålet LITT bedre ? men hvis jeg skjønner det du sier. så ja du klokker ned når det begynner å bli ustabilt.. evt prøve å sette på spenningen på CPU Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Du kan jo sjekke ut om denne passer hovedkortet du har . ..... Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 HEI , lurte på om, vis jeg klokker min amd athlon xp 3000+ opp, kan jeg klokke den ned også vis systemet blir ustabilt?? Sånn som jeg forstår det så spør du om man kan f.eks klokke opp til 2.2GHz, også er du usikker på om at du kan stille den tilbake til. f.eks 2.1 GHz for at den skal bli stabil igjen vis den var ustabil på 2.2Ghz? isåfall ja, det er hovedkortet som styrer hastigheten cpu skal kjøre på, med mindre du har et eksepsjonelt sært hovedkort som har begrensning på antall gang man stiller mp/fsb så er det ingen problem Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Viss jeg forstår det rett spør han om det går og klokke ned igjen viss systemet blir ustabilt ? Vis det er det så er svaret ja Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Ja, det går ann å klokke ned igjen Logisk ? Endret 11. april 2004 av Jerix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå