JonnyHZ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Godt valg.Har selv en X5 og er storfornøyd med den. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Off topic; men E700 duger ikke til å sende bilder til noen enheter såvidt jeg har erfart. Funker i hvertfall ikke mellom forskjellige telefoner eller til min Dell Inspiron laptop. IR'n på E700 er kjent for å være av dårlig og lite kompatibelt merke. (Kunne ikke engang motta eller sende kontakter til/fra Nokia eller Sony Ericsson telefoner.) E700 er generelt en av de dårligste telefonene jeg har hatt, men helt klart kanskje den stiligste. (Og jeg har vel hatt et 10-talls mobiler...) Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) joda, det går som bare det ! du må laste ned "PIMS&MANAGER" programmet i pc`n , det finner du på samsungmobile.com. vis du ikke har programmet funker det ikke... (e-700 kan BARE sende tlf-boka til ANDRE like enheter, dvs. samsunger) Endret 13. april 2004 av jmmk Lenke til kommentar
voluz Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg hadde det programmet (er ikke n00b), men funket likevel ikke. Og når en mobil krever et program for å funke som det skal så kan det være det samme. Har sansen for driverløse enheter eller enheter som popper opp i Explorer'n til Windows. (T6xx har en genial løsning der, og P900 også etter at man installerer drivere.) Og at den kun kan samarbeide med andre Samsunger er helt høl i hodet. Sony Ericsson-telefonene jeg har hatt har kunnet sende og motta kontakter, bilder, ringetoner til alle enheter som har hatt IR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå