joh-so Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Får bare håpe den Dåvøy-bitcha får se resultatet fra de som gikk på den.... Så får hun se hvor populær hun blir blandt ungdom! (Og litt eldre folk som har eholdt litt vedt i skolten....) Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Lol. Ble skremt en stund jeg også, til jeg begynte å lese forumet.... :smile: Fikk ikke med meg at den var lagt ut den 1. april med en gang. Er jo ni dager siden nå, så tenker ikke akkurat på slikt lengere.. John Tore Andersen Alias Big JJ http://johntore.pointclark.net Lenke til kommentar
Komle Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 nå er det ingen som har skrevet her på nesten et år... det er litt arti å tenke på nei huff, må få meg litt søvn :o søvn roxxer Lenke til kommentar
Darth_Maul Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 !!! Sove-søvn er for pyser - Astral projection here i come! (jeg sover faktisk nå) !!! Lenke til kommentar
muffe Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 nå er det ingen som har skrevet her på nesten et år...det er litt arti å tenke på nei huff, må få meg litt søvn :o søvn roxxer Oi, Oi, Oi... Trodde denne posten var fra i år jeg... Har lest hele. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 hehe nå har også jeg lest gjennom hele tråden. Bare i ren nyskjerrighet og fordi laila dovøy burde gå med lue for å skjule "the black hole" i hodet hennes!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå